Accepterad Kullabankja | Medlem ansökning [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kullabankja

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Manno

Vad är ditt discord namn? Haloitimoiti123

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Nievi Hortman är en ung man i hans tidiga tjugoårsålder som har bott i staden Unive under större delen av sitt liv. Liksom hans kvinnliga motpart har han alltid drömt om att bli polis. Denna dröm väcktes till liv när han som barn såg poliser arbeta för att göra hans samhälle säkrare och rättvisare.
Nievi är en envis och målmedveten individ. Han tar sig an utmaningar med en stark beslutsamhet och arbetar oförtrutet för att nå sina mål. Trots hinder och motstånd som kan dyka upp under hans resa, ger han aldrig upp sin strävan att bli en del av poliskåren.
Precis som hans kvinnliga motsvarighet är Nievi mycket medkännande och empatisk. Han brinner för att hjälpa människor och strävar efter att göra sin stad tryggare för alla invånare. Hans önskan att göra skillnad och hans starka moraliska kompass driver honom att kämpa för rättvisa och säkerhet.
Personlighetsmässigt är Nievi en lojal och modig individ. Han är övertygad om vikten av att samarbeta och samarbeta med andra för att uppnå gemensamma mål. Trots sin beslutsamhet är han ödmjuk och öppen för att lära sig från andra och ser varje hinder som en möjlighet att växa och utvecklas.
I staden Unive är Nievi känd för sitt engagemang och sitt starka rättvisa sinne. Han är en inspirerande Man för många unga män och kvinnor som ser upp till honom och drömmer om att följa i hans fotspår för att göra en positiv skillnad i samhället.
Han är 189 cm lång samtr blå ögd och ljushårig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en erfaren Rpare med några på min nacke och har spelat på rätt så många stora servrar innan, Och några 15 + servrar som är Whitelistade. Min karaktär Nievi Hortman är en Polis som sticker ut väldigt mycket inom rpn på grund av hans fantasifulla hjärna och sin dialekt/Språk som är Finlands svenska, Det är det som jag kan bidra med (Bra Rp)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska göra ett roligt scenario för båda partrerna och inte spela för Powergaming 2 under t.e.x ett bankrån, Polismyndigheten kommer till plats och du och dina gäng kompisar väljer att skjuta ner Polis så fort som möjligt för att få det överstökat, Det är inte att spela för Motpartens vinst i ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? 1.Suntförnuft 2. Powergaming 3.Meta gaming 4.ooc 5 Vdm 6. Rdm 7.Powergaming2 Bara några exempel av serverns regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat på många stora servrar innan och är mest erfaren inom Polismyndigheten och Krim Rpn

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har även varit staff på den näst största servern i mina ögon, Så jag vet hur jag ska kontrollera situationer när folk bryter emot serverns regler

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka