Nekad Kullabankja | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kullabankja

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marius

Vad är ditt discord namn? TurboFinnen._.

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Vincent Larsson och är född 2002 Han har haft en väldigt stökig barndom han var en stökig kille i skolan han bråkade mycket med folk och han baxade ifrån butiker osv...sen när han blev äldre gjorde han ba värre och värre brott hela tiden sen tillslut åkte han in i fängelsätt för grovt vapenbrott i 2 år sedan kom han ut och då fick han vård så att han börja bli snällare igen och han träffade sen en tjej som han gifte sig med och sen köte dem hus Vincent fick en bra som på en bil firma men sen några år efter så råka han stötta på en gammal vän ifrån skolan och då drog han in Vincent i skiten igen han började med droger sen var han beroende och börja missbruka varje dag sen gick han med i ett gäng som heter vårby och sedan fortsatte detta i flera flera år och efter några år vart Vincent skjuten i magen och han dog nästan låg på sjukhuset jätte länge och sedan gick han ur kriminaliteten han tyckte de inte var värt att riskera att dö så han började men vanligt som igen och fick en ny tjej sedan fick dombarn ett barn som heter Wille och ett nytt jobb som bil chef sedan fortsatte detta och de gick för bil förtaget och familjen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rollspel utvecklade scenarion som blir roliga för båda parterna i scenariot. Jag kommer bidra med bra aktivitet till servern samt att jag kommer försöka göra det så roligt som möjligt och göra så att spel upplevelsen blir så bra som möjligt för dem andra på servern. Då jag har rpat rätt länge nu så kommer jag bidra med välutvecklad rp till servern och lära de nya hur man gör osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ? jag ska alltid ska spela för att båda personer ska ha kul i det scenariot vi gör man ska it spela för att typ jag bara ska ha de kul i ett scenario de ör alltid mycket roligare för oss alla om vi spelasr för att alla ska ha kul o it bara en ska ha kul

Hur hittade du Unive? Flera kompisar har tipsat och har tittat på streamers

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka