Nekad Kulic11 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kulic11

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199158878016

Vad är ditt namn i verkligheten? Aidin

Vad är ditt discord namn? Kulic#4616

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Hans pappa var en svensk soldat och hans mamma var en städerska. Pappan dog under balkan kriget och lämna både mamma och mustafa. Mamma var arab o pappan var svensk. Mustafa har aldrig träffat sin far för att när Mustafa föddes så var pappan ute och skyddade iraq mot IS. Mustafa e 23 år och hans intresse är skolan och fotboll. Mustafa är en snäll person om kommer aldrig skada någon utan anledning.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer kunna spela ofta på server och är en sjukt bra på RP. Jag e mogen och fjantar mig ej och tar mitt spelande seriöst.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Hur folk spelar seriöst som IRL och vissa ej fjantar sig som t.ex 100k eller dö servrar där massa 9åringar är med i gäng och leker coola. Medans Unive är mer server där man ska kunna bygga upp kontakter och sånt.

Hur hittade du Unive? Jag spelade då när den hette multistaden och sen dess spelade jag inte så mycket på den. Fast jag har alltid känt igen servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul både ingame och i IRL

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna bli polis o hjälpa staden.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej ingen just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka