Nekad kulan_123 | Ban Överklagan (Gaby_bs)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonte23

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199477361428/friendsthatplay/730/

Ditt Hex-ID: 11000015a6d0b14

Vad är din discord tagg? kulan_123

Vem var det som bannade dig? Gaby_BS19

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-14 231320.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag råkade göra en pinsam grej nyligen. Jag skulle säga "dumma jude" till min kompis i ett privat samtal, men utan att jag märkte det höll jag inne knappen som gör att man pratar. Så istället för att bara min kompis hörde det, gick det ut till alla som kunde lyssna. Det var verkligen inte meningen att någon annan skulle höra, och nu känner jag mig riktigt dum över hela situationen. Jag förstår att det jag sa var fel, och jag ångrar att det ens kom ur min mun. Det var en ogenomtänkt kommentar, och jag inser nu hur sårande det kan vara för andra att höra sådana saker. Jag vill verkligen inte vara en person som sprider hat eller fördomar, och den här händelsen har fått mig att tänka efter ordentligt. Det var en lärdom för mig att vara mer medveten om vad jag säger, även i skämtsamma sammanhang, och att vara försiktig med hur och var jag kommunicerar. Jag hoppas att ingen tog illa upp, och jag kommer definitivt att vara mer försiktig i framtiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i bilen och pratade med min kompis när jag sa något riktigt dumt: "dumma jude." Det var ett oöverlagt uttalande som jag genast ångrade. Problemet blev värre eftersom jag råkade hålla in knappen för högtalarfunktionen, så istället för att bara min kompis hörde det, gick det ut till alla som kunde lyssna. Det var aldrig min avsikt att någon annan skulle höra det, och jag känner mig verkligen skamsen över vad som hände. Jag förstår nu hur olämpligt och sårande det jag sa var, och det var verkligen en tanklös kommentar. Den här incidenten har fått mig att inse hur viktigt det är att tänka efter innan jag pratar, särskilt när det gäller känsliga ämnen som detta. Jag vill inte sprida hat eller fördomar, och jag skäms över att jag lät något så negativt komma ur min mun. Det här har varit en värdefull läxa för mig. Jag måste vara mer medveten om mina ord och hur de påverkar andra, oavsett om det är på skämt eller allvar. Jag ska definitivt vara mer förs

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag sa något olämpligt nyligen, och det blev snabbt uppenbart att det var helt rätt av henne att påpeka det. Jag sa "dumma jude" i ett ögonblick av obetänksamhet, vilket var fel av mig. Jag inser nu att sådana uttalanden är oacceptabla och kan såra andra. Vad som gjorde situationen värre var att jag råkade hålla in knappen för högtalaren när jag sa det, så fler än min kompis hörde vad jag sa. Det var aldrig min avsikt att någon annan skulle höra det, och jag skäms verkligen över min handling.

Det var verkligen fel av mig att uttrycka mig så, och jag uppskattar att hon påpekade det. Det har fått mig att inse vikten av att tänka efter innan jag talar, särskilt när det gäller kommentarer som kan uppfattas som kränkande eller diskriminerande. Jag vill verkligen inte vara en person som sprider fördomar eller negativa stereotyper, och denna händelse har lärt mig att vara mer medveten om mina ord och handlingar.

Från och med nu kommer jag att vara mer försiktig med vad jag säger, både privat och offentligt, och se till att jag inte upprepar samma misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja för c-logg men de har ja lärt mig av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag sa något riktigt dumt nyligen och inser nu hur fel det var. Jag använde uttrycket "dumma jude", vilket jag aldrig borde ha sagt från början. Det var ett ogenomtänkt uttalande som jag verkligen ångrar. För att göra saken ännu värre råkade jag hålla in knappen för högtalaren när jag sa det, så fler personer än jag hade tänkt hörde vad jag sa. Det var både fel och pinsamt, och jag skäms över att jag ens uttalade de orden.

Jag inser nu att sådana kommentarer är både kränkande och oacceptabla, oavsett sammanhang. Jag borde aldrig ha låtit det komma ur min mun. Denna händelse har fått mig att reflektera över hur viktigt det är att vara medveten om sina ord och hur de kan påverka andra. Jag vill inte sprida fördomar eller såra människor med det jag säger, och denna incident har verkligen lärt mig en viktig läxa.

Från och med nu kommer jag att vara mycket mer försiktig med vad jag säger och tänka efter innan jag pratar, särskilt när det gäller sådant som kan uppfattas som kränkande eller stötande. Jag vill se till att något liknande aldrig händer igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag ja kommer inte göra om nå sånt här

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de e klart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka