Nekad kulan_123 | Ban Överklagan [Analytikern]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonte23

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199477361428/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a6d0b14

Vad är din discord tagg? kulan_123

Vem var det som bannade dig? analytiken

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-25 180835.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade något som lös upp när jag sköt någon, men jag var helt omedveten om det och märkte det inte ens. Efteråt raderade jag ett bevisen på när jag powergama, vilket var otroligt dumt av mig. Det är något jag aldrig kommer att göra om. Det var verkligen ett stort misstag. Som sagt, jag visste inte att jag hade FXS och därför agerade jag utan att tänka på konsekvenserna. Hade jag varit medveten om det från början, skulle jag definitivt ha hanterat situationen annorlunda. Nu har jag lärt mig av mina misstag och kommer att vara mycket mer försiktig i framtiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sköt och blev sedan bannad, men jag visste inte att jag hade något som avslöjade mig. Utan att förstå konsekvenserna tog jag bort bevisen, vilket var mycket dumt av mig. Hade jag varit medveten om situationen, skulle jag ha agerat annorlunda. Att radera bevisen var ett stort misstag som jag aldrig kommer att upprepa. Nu har jag lärt mig att tänka efter noggrant innan jag agerar. Det var en läxa som jag fick lära mig på det hårda sättet, och jag kommer att vara mycket mer försiktig i framtiden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja och nej. Jag visste inte att jag hade något som lös upp när jag sköt, men att jag tog bort bevisen var verkligen dumt. Det är ett misstag jag aldrig kommer att göra om. Hade jag förstått att jag hade FXS och vad det innebar, skulle jag ha hanterat situationen annorlunda. Tyvärr var jag omedveten om detta och agerade utan att tänka på konsekvenserna. Nu har jag lärt mig av mina misstag och kommer att vara mycket mer försiktig i framtiden. Jag förstår nu vikten av att vara medveten om vad jag har och hur det kan påverka mina handlingar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja för c logg och lite skit men de har jag lärt mig av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag visste inte att jag hade det, så jag kunde inte göra något åt det. Hade jag varit medveten om det, skulle jag ha agerat annorlunda. Att jag sedan tog bort bevisen var verkligen dumt av mig och något jag aldrig kommer att göra om. Det var ett misstag som jag har lärt mig mycket av. Nu inser jag vikten av att förstå vad jag har och hur det kan påverka mina handlingar. Jag kommer att vara mycket mer försiktig i framtiden och se till att jag är fullt informerad innan jag agerar. Misstaget har lärt mig att alltid tänka efter noggrant och inte agera förhastat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja, jag visste inte att jag hade FXS eftersom jag inte tänkte på det. Men i efterhand ser jag felet och inser att jag borde ha varit mer uppmärksam. Nu när jag är medveten om det, kommer jag definitivt att byta grafikpaket för att undvika liknande problem i framtiden. Att ignorera sådana detaljer kan leda till stora misstag, och det har jag lärt mig nu. Jag kommer att vara mycket mer noggrann framöver och se till att jag har full koll på alla aspekter av det jag använder. Detta misstag har gett mig en viktig läxa: att alltid dubbelkolla och vara medveten om vad jag har och hur det kan påverka mina handlingar. Jag kommer att ta dessa insikter med mig och säkerställa att jag inte upprepar samma misstag igen. och kommer inte ta bort nå bevis eller filer i framtiden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de är klart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka