Nekad kulan_123 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonte23

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Ditt discordnamn: kulan_123

Ange ditt födelsedatum 8 April 2006

Varför ska just du bli staff? vrf just jag vill bli staff är för att det verkar vara en rolig uppgift plus du får lära dig en massa nya saker genom att vara staff sen får du ett mycket större ansvar att följa alla regler till punkt och pricka. Sen är jag själv en ganska glad å prat glad person i säg som kommer vara en fördel för mig tror jag i speciellt support och andra sammanhang. Sen vill jag bli staff för att hjälpa servern att utvecklas framåt och ta tag i saker som inte fungerar för tillfället. Sen dessutom har jag spelat på unive till och från och vet ungefär vart det finns problem i rpn och kommer ta tag i det direkt ifall jag blir helper tsm med dom andra i staff teamet. Sen har även jag tröttnat lite på att rpa just nu så jag kommer vara en väldigt aktiv staff som kommer typ sitta sup 24/7 sen kommer jag vara inne och specca scenarion och bedöma dom med andra staffs.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu tycker jag att det är otroligt mycket lallande på server framför allt på kvällarna vid 00 när det inte är så många som är inne och sen tycker jag att problemet med kriminella är alla dessa pitningar som händer hela tiden.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Kanske sätta oss ner och prata med varandra hur vi ska kunna lösa problemet om vi t,ex ska sätta längre bans för lallande eller börja ta hårdare åtgärder på folk som inte sköter sig som enbart är inne för att lalla.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Hur man agerar professionellt enligt mig är när du inte är partisk vilket är bland det värsta jag vet sen t,ex du sitter support med några som behöver hjälp dom börjar skrika och har en hög ton då är det viktigt för dig att inte följa med å skrika utan att du mutar dom till dom har lugnat ner sig så att du inte börja skrika tillbaka sen är det också väldigt viktigt att du hör båda sidorna av scenariot innan du bestämmer dig för åtgärderna.. Sen är det väldigt viktigt att när du har fått staff rollen att du sköter sig till punkt och pricka för att om du gör regel brott så förtjänar du inte staff rollen sen när man har fått helper rollen ska man ha huvudet utåt och vara en förebild för alla som är inne och rpar.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? ungefär dessa tiderna
Måndag typ 16-21
tisdag 16-21
onsdag 16-21
torsdag 15-22
fredag 17-00
lördag 16-01
söndag 15-22
lite olika pågrund av träningar. Ungefär dessa tiderna kan jag vara online och hjälpa till på Unive oftast är jag inne sent på kvällarna när det är helg och lov.

Hur länge har du spelat på Unive? nu vet jag inte hur länge jag spelat men ett tag har jag spelat till och från

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja de har jag jag har varit staff på små servrar och har lite erfarenhet men inte så mycket erfarenhet men jag e lät lärd

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Servervakt

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka