Nekad kula bananen | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kula bananen

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? vidar

Vad är ditt discord namn? p600ocra#2849

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Mikeal han födes i Moskva i Ryssland. När han va 4 så flyttade han till Sverige och då blev hans föräldrar mördade av en bil som kom rakt på dom Mikeal ville hitta han som döda dom. Men Mikeal hitta aldrig han efter några år när han va 16 så hitta han en stad som hette unive men han hade ingen bil att åka ditt. Så Mikeal jobba och jobba han tog körkort men nu var det bara en bil efter några månader så hade han en bil och då åkte han till unive och träffa masa vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ska hjälpa nya med typ regler och att man inte ska frpa och ska tipsa servern till andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? för att spelet ska flytta på så verkligt som möjligt kan man ibland behöva spela en roll som hjälper en annan spelare aven om det skulle påverka min karaktär. till exempel om någon hotar en med ett vapen så ska man spela att man ska spela rädd för att göra spelet mer verklighetstroget.

Hur hittade du Unive? min vän tipsa om denna servern.

Tillbaka