Nekad kula bananen | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kula bananen

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? vidar

Vad är ditt discord namn? p600ocra#2849

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2012

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mikael Eriksson . När Mikael var liten så hade han en tuff barndom för hans föräldrar var missbrukare. Om Mikael sa något till nån, blev Mikael slagen av sin far med ett bälte. Mikael var tvungen att ha långbyxor och långarmad tröja för att ingen skulle se blåmärkena och såren. En dag när Mikael är 14 år, träffade han en snygg tjej som hette Alice. Mikael frågade Alice om hon ville bli tillsammans med honom, men hon sa nej. Mikael gick då till en bro och tänkte hoppa, för att ta sitt liv. Mikael hann inte hoppa då polisen kom dit. Någon som hade sett Mikael ute på bron hade ringt polisen. Polisen tog med Mikael till polisstationen och förhörde honom om händelsen på bron. De undrade om han verkligen ville ta sitt liv. Mikael berättar då om sina missbrukande föräldrar och om tjejen som nobbade honom. Mikael mår väldigt dåligt, är väldigt rädd, osäker och har dåligt självförtroende. Mikael får då hjälp av polisen att hitta en ny familj i en annan stad, som tillslut adopterar honom. Han bor tillsammans med sin nya familj tills han, 20 år gammal flyttar hemifrån. Mikael som då mår väldigt bra, är ingen liten kille längre. Han gillar att styrketräna och är väldigt självsäker. Han gillar snabba bilar, pengar och snygga tjejer. Nu är det ingen som nobbar honom eller vågar ge honom stryk längre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög RP till servern. Jag kommer att tipsa mina vänner att gå med. Jag tycker det är viktigt att ha kul, hålla en bra RP-nivå och inte bryta mot serverns regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska bara spela, ingen "Pay to Win".Man spelar för att ha kul och hitta vänner. ett (exempel) hatt kunna hjälpa dom som behöver hjälp. om jag jobbar på mekonomen så skulle och en kund kommer in så skulle jag fråga vad det behöver hjälp med och hjälpa dom med det behöver

Hur hittade du Unive? min vän tipsa mig och jag har sett streamers.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka