Nekad kula bananen | Medlem ansökning (cindy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kula bananen

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? vidar

Vad är ditt discord namn? p600ocra#2849

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Jag heter Mikael Eriksson . när Mikael var liten så hade han en tuff barndom för hans föräldrar missbrukare. om Mikael sa något till nån skulle Mikael blivit söder slagen med ett bälte av sin pappa. Mikael var tvungen att ha lång byxor och långarmad för ingen skulle se blåmärkena och såren. Mikael blev tvungen att köpa droger till sina föräldrar. men Mikael hittade en snygg tjej som heter Alice. Mikael gick fram till Alice och frågade om hon ville bli tillsammans. Hon sa nej. Så hela gänget retade Mikael. Mikael sprang till en bra han tänkte hoppa och gick upp på kanten men då gick det någon förbi och ringde polisen. Polisen kom och gick fram till MIkael. En av polisen gick fram och sa kan du gå ner från kanten. Mikael bara tittade på polisen och gick ner från kanten. Den andra polisen frågade om Mikaels namn och MIkael svarade inte. Sen frågade han vad har hänt då så sa Mikael att ett par tjejer retade honom när han frågade om en tjej ville bli tillsammans och så sa Mikael att ni får inte saga att jag säger detta men min pappa slår mig hemma och så visade Mikael blå märkena och såren då fick Mikael åka med polisbilen till polisstation. När det kom till polisstation. så sa en polis vad är dit namn Mikael sa jag heter Mikael. Den andra polisen ringde en ny familj. Polisen sa kan ni abortera ett barn som heter Mikael. Den nya familjen sa ja vi kan hämta han nu på polisstationen. när hans nya familj kom så hoppade Mikael in i bilen som det åkte med. sen åkte det hem. (13 år senare så flyttade Mikael hemifrån till en stad som heter unive Mikael har bra kontakt med sin familj som adopterade han. Mikael mår bara bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska hjälpa nya vissa dom reglerna och lära dom vad ooc är jag ska med ge servern bra rp från mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska bara spela, ingen "Pay to Win".Man spelar för att ha kul och hitta vänner. ett (exempel) hatt kunna hjälpa dom som behöver hjälp. om jag jobbar på mekonomen så skulle och en kund kommer in så skulle jag fråga vad det behöver hjälp med och hjälpa dom med det behöver

Hur hittade du Unive? min vän tipsa om denna servern. och jag har set stremers.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka