Nekad kula bananen | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kula bananen

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Länk till din steam profil: p600

Ditt Hex-ID: 1100001055ff166

Vad är din discord tagg? p600ocra#2849

Vem var det som bannade dig? willam07

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: banbild.gif

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? när jag en gång spela unive då blev jag banad då så staffen att jag skulle in på väntar på support men då var det en jag kände han och jag hade bråkat innan så han banade mig för staff diss från discorden

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de stod att jag skulle in på väntar på support då märkte nog han att jag var han som hade bråkat med han innan och då blev jag banad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig ban för det enda som hade hänt var att vi hade bråkat för jätte länge sen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blevit banad innan men jag kom inte riktig ihåg det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kommer inte på något som jag skulle kunna göra annorlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej jag har ej lärt mig något av den här banen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag.

Eftersom William07 inte är staff längre, då kan någon högre uppsatt ta det. @Moezz

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka