Nekad kuickzy | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kuickzy

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Crona

Vad är ditt discord namn? bilbidagangster

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter då Abdula Haer och kommer ifrån Syrien. Han är 23 år gammal och har ända sen liten vid 10 års åldern varit inblandad i småkriminaliteten i Syrien då han hade en liten grupp vänner som brukade sno sådant familjen inte hade råd att köpa. Både hans mamma och pappa kom från Syrien, mamman var hemmafru och pappa var en soldat och oftast inte hemma. Men sen kom en lillebror in i bilden när han var 15 år och då var de tvungna att fly på grund av kriget. Han kommer till Sverige och lär sig känna en man i 20 års åldern och han jobbar då med bilar. De hänger mycket och han lärs sig snabbt om hur man meckar och kör bilar och tycker det är roligt och det är så han fick sin hobby med bilar och vill jobba med bilar i framtiden. Han går inte på skolan utan, mannen han träffat när han nyligen hade kommit till Sverige fixade ett jobb på hans verkstad redan när Abdula bara var 17 år. Men Abdula vill senare testa något nytt som att t. ex sälja bilar. Men han märker att det inte är tillräckligt för att mata hela familjen då mamman inte jobbar och pappan är kvar i Syrien och krigar för sitt land. Han börjar då träffa några nya vänner som visar sig var lite kriminella. Abdula märker då snabbt att när han är med dom och gör jobb som att sälja knark osv att han nu får in mer pengar än han någonsin gjort och därför väljer han inte att sluta utan fortsätter bara gå längre och längre in i det kriminella livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och roliga senarion som är roliga för inte bara mig utan för alla andra spelare som är med i det senariot.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vinna alla senarion t. ex om man ligger under i ett senario och sen bara lämnar man spelet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag här läst dem. 1. RDM= random deathmatch att man dödar eller skadar någon utan en mening med det. VDM= när man dödar eller skadar någon med ett fordon. 3. cop baiting= när man vill ta polisens uppmärksamhet för att ha kul.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat RP i cirka 1 år och detta är andra gången på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tar rp seriöst och kommer inte sitta och lalla och jag följer reglerna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka