Nekad kuickzy | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kuickzy

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Crona

Vad är ditt discord namn? bilbidagangster

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdula Haer och kommer från Syrien då han behövde fly från kriget. Han har då varit i stan innan men kände nu för att komma tillbaka. Han gillar bilar, både mäcka och köra, han gillar att skaffa vänner att vara med och göra olika grejer som t. ex i framtiden då han ska gå den kriminella vägen sälja knark och göras rån samt gäng grejer som t. ex skottlosningar och gängkrig. Han väljer den kriminella vägen längre fram efter han jobbat som bilförsäljare eller mekaniker som har varit hans dröm ända sen han kom till sverige efter som att det är det han är intereserad i, men när han märker att jobbet han till en början jobbat på ett tag inte betalar tillräckligt för att mata hans familj då hans pappa dog och hans mamma är hemma med sin nyfödda son. Han tar sig bara längre och längre in i den kriminella värden och tillslut käns det som en familj med gänget han vill starta eller gå med i. Han har då planer för stora senarion som t. ex bankrån. Men vem vet han kanske byter till polis eller något sånt när han märker att hans mamma inte gillar det kriminella livet han befinner sig i.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med kriminella senarion som t. ex rån med mera och till en början förmodligen jobba som bilförsäljare eller mekaniker.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara ska tänka på sig själv och bara vinna alla senarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? 1. RDM= När man dödar eller slår någon utan anledning. 2. vdm= att man inte får döda eller köra över någon med ett fordon. copbait= att man inte ska få polisens uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat roleplay i snart ett år på gta och detta är andra gången på just unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tror att jag skulle kunna göra ett bra jobb vid senarion.

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning, ex. hans barndom, familj, vänner, personlighet,
hur han började gilla bilar, vad han har för mål i staden förutom bankrån. Utveckla även vad du kan bidra till serverns RP samt motpartens vinst i ett scenario.

Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka