Kue
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark
Vad heter du IRL? Neo Norlin
Vad heter du på discord? hoe#7398
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? Typ 2 år men har begövt göra nytt konto på hemsidan för att de inte går att logga in på andra kontot
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Skulle jag bli chef så skulle jag satsa på att få en bättre rp nivå eftersom att jag vet att just Qpark jobbet var väldigt lalligt förut, jag kommer också satsa på att få mer anställda och ta jobbet väldigt seriöst
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat som qpark när en kompis till mig var chef aå jag vet hur jobbet går till
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne ungefär 5 dagar i veckan och då kommer jag vara inne 5-6 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Neo Norlin
Vad heter du på discord? hoe#7398
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? Typ 2 år men har begövt göra nytt konto på hemsidan för att de inte går att logga in på andra kontot
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Skulle jag bli chef så skulle jag satsa på att få en bättre rp nivå eftersom att jag vet att just Qpark jobbet var väldigt lalligt förut, jag kommer också satsa på att få mer anställda och ta jobbet väldigt seriöst
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat som qpark när en kompis till mig var chef aå jag vet hur jobbet går till
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne ungefär 5 dagar i veckan och då kommer jag vara inne 5-6 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Senast ändrat av en moderation: