Nekad Kudden07 | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kudden07

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198837658400/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? Kudden#0504

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohamed sobeh och är 30 år gammal. Han växte upp i en storstad med sin mamma och pappa och sina två syskon. Hans favorit intressen är att köra bil och umgås med sina vänner. Mohamed sobeh har starka känslor för sina familjemedlemmar och sina vänner. Mohamed sobeh har investerat i en motorcykel som han vill visa upp därför vill han gå med i en mc klubb vilket han inte vet är inblandad i något olagligt. Mohamed sobeh har alltid drömt om att bli mc förare och president för en motorcykelklubb.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har spelat på denna server ett ganska bra tag nu och jag vill levla upp mitt roleplay samt kunna göra bättre scenarion. Jag är en bra roleplayer och tar alla regler seriöst samt är jag erfaren och har läst alla era regler.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag kommer göra bättre roleplay. Jag kommeer också marknadsföra servern för mina vänner. Jag är också en erfaren spelare på unive rp.

Hur hittade du Unive? Mina vänner började spela unive roleplay och sedan har jag också börjat spela unive roleplay och jag har älskad varenda sekund av det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att möta nya vänner samt få en bra spelupplevelse.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka