Nekad Kudden | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kudden

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199128304928/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kudeda Elias

Vad är ditt discord namn? Bertil#9791

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kudeda Elias och är uppvuxen i Iraq i staden Baghdad i 1 år men flyttade sedan till Helsingborg med sin mamma men pappan var kvar i Iraq för att ta hand om huset. Att växa upp i ett helt nytt land, bland olika andra folk och ett nytt språk tyckte inte Kudeda var så lätt. Hans ensamstående mamma jobbade dag och natt så det behövde komma en extra person för att vakta lilla Kudeda. När Kudeda blev äldre så fick han ett väldigt bra betalt jobb som han kunde försörja sin familj på. Kudeda är väldigt glad och tycker om att skapa relationer med andra folk. Kudeda tycker om att spela olika sporter som basket, fotboll, innebandy och handboll och tycker om att röra på sig. Han tycker också om geografi och har gjort det sedan han var 7 år. Hans mål i livet är att få resa i världen och upptäcka nya saker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har Rp:at många andra olika servers där jag tycker att jag har rp:at bra och gett roliga stunder till andra rp:are. Jag vill också visa vad jag går för där ute när jag rp:ar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös men också rolig Rp på samma stund. Jag kommer inte larva mig och förstöra för andra folk och göra så det blir overklig rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du måste spela ut ett scenario som slutar med att rollspelet vinner.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det själv på FiveM men jag har också sett mycket på Youtube och andra sociala medier.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka