Nekad kucken3310 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kucken3310

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? alfons wistrand

Vad är ditt discord namn? turbogunnar

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdi Svensson, en grabb på 34 år, när Abdi var ung hade han de väldigt dåligt i skolan han var mobbad för sitt utseende och hur han beter sig han blev oftast slagen sparkad folk puttade Abdi allt hemskt man kan tänka sig han kämpade på, vid 10 års åldern började Abdi med att meka med bilar mopeder osv, då han ansåg att det var de han ville och att det är de han kan bli riktigt bra på, Abdis pappa vid namn stig-Svensson var väldigt snäll mot Abdi stog alltid upp för honom, Abdis mamma som tyvärr inte lever vid namn jenny-Svensson hon var med om en bilkrock när Abdi inte levde än, detta har Abdi inte brytt sig om så mycket då Abdi aldrig fick träffa henne. Abdi fick sin första moped som var trasig som han köpte för 1000kr sedan lagade han den lärde sig en hel del om mopeder om hur den drivs och samt delar, han fixade den sedan sålde den för 6950kr, han fortsatte med att köpa och fixa mopeder vid 18 årsålder köpte han sin första egna riktiga bil det var en volvo 940 han änklare sagt älskade sin bil han är oftast ute och kör, Abdi känner att han vill ha ett jobb som han kan försörja sig samt tycker är kul. nu är han 34 år söker jobb hos mekonomen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra och rolig rp och låta alla vara med och rpa

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska ha ett scenario bara för att man själv ska vinna det utan att alla ska ha samma chans till att vinna och att alla ska ha så roligt som möjligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja vdm, rdm suntförnuft powergaming metagaming osv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har ganska bra erfarenhet av fivem då jag haft det ganska länge

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka