Accepterad Ksi | Ban Överklagan (waguechampanemode)

• Trådskapare Trådskapare Ksi
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ksi

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198990448829/

Ditt Hex-ID: 1000013d6758bd (Hex)

Vad är din discord tagg? Chidde0#4749

Vem var det som bannade dig? @waguechampanemode

Bild på banmeddelande: 76411BE6-F2AF-4FA3-ABD9-0234AB5E2354.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffa valde att banna mig för powergaming då jag körde i hög hastighet och körde som en galning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min vän låg medvetslös jag åkte mot huset med min andra vän sedan så tar jag upp honom och tar en av våra gängbilar rs4 och åker ner mot innerstaden jag åkte snabbt då jag hade en död kropp att rädda. Vilket jag inte borde gjort jag borde tänkt mer suntförnuft,powergaming i händelsen och kört mycket lugnare en vad jag nu gjorde. Jag förstår åtgärden och har lärt mig av den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej. Men i te.x verkligheten om ngn har en död kropp akut så hade den åkt nästan Max fart för att rädda personen det va det jag gjorde. Men det jag gjorde fel var att köra i en över drift fart och det var i 350 borde Max åkt i 200. Så nej det var ej fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för copbait när jag var ny i servern 2 år sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hämta min döda vän och åkt en mycket lagligare hastighet och inte svängt eller abousat bilen. Det var det som liksom gjorde mig bannad i första början. Och speciellt när jag var i innerstaden då borde jag inte kört snabbt alls

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp att även om en bil toppar en 600/500/400/300 betyder ej att du ska köra den hastigheten hela tiden speciellt inte i ett sånt här senario då jag var i innerstaden och det blir klassat som powergaming.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka