Nekad Ksi | Ban Överklagan (waguchampangemode)

• Trådskapare Trådskapare Ksi
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ksi

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198990448829/

Ditt Hex-ID: 1000013d6758bd (Hex)

Vad är din discord tagg? Chidde0#4749

Vem var det som bannade dig? @waguchampangemode

Bild på banmeddelande: 76411BE6-F2AF-4FA3-ABD9-0234AB5E2354.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kör Abouse bil + kör som en galning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hämtade upp en kompis som var i knipa när jag annlände till platsen ser jag han död då jag tar honom och tar fram vår gäng bil rs4 åker till sjukan i typ 350 vilket är snabbt tänkte inte på saken då jag hjälpte honom akut. Som en ambulans tänkte jag. Sedan kom jag fram lämnade honom går in i bilen och blir kickad för powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej han gjorde ett vall som var bra då jag powergamade körde snabbt i innerstan. tycker att bilarna är lite väll snabba,brahandlings. när ni tar åtgärder fattar jag det. ngn måste bli först. Jag själv skulle inte säga att jag är en problem spelare. hoppas ni fattar vad jag menar med denna text och att du som läser fattar det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste bannen var typ 2 veckor sedan då röst för karaktär men satt mig i support och pratade med straffen och den var felaktig. det va då jag fick min gula ruta liksom. Jag lärde mig att inte sluta rpa med din karaktärs röst ngn gång så att det inte blir som att man trollar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har lärt mig att alltid hålla en god hastighet specielt nu när det är nya handligns och vårat gängs abouse bil inte har blivit fixad en och att jag inte heller ska svänga så snabbt då blir det jag gjort power gaming då ingen bil i verkligheten kan svänga i cirklar liksom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att bara för att din bil toppar mycket betyder ej att du ska köra i den hastigheten. Som om den vore den normala snabbheten. Även att jag troligtvis inte kommer använda den igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka