Accepterad kserks | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kserks

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Xerxes,Selin

Vad är ditt discord namn? Kserks#0685

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. en 25 årig person vid namn ben som hade två stora passioner i livet - att spela datorspel och att spela golf. ben var en dedikerad spelare och tillbringade många timmar framför sin dator, utforskade virtuella världar och utmanade sig själv i olika spel.

När ben inte var upptagen med sitt spelande, älskade han att vara utomhus på golfbanan. Han hade blivit introducerad till golf som ung och snabbt blivit förälskad i sporten. Han fascinerades av den tekniska skickligheten och den utmanande naturen i golf.

ben hade utvecklat en fin balans mellan sina två passioner. På morgnarna och tidiga eftermiddagar ägnade han sig åt att spela golf på en närliggande golfbana. Han njöt av den friska luften, den gröna omgivningen och spänningen att sätta ett perfekt slag. Golf gav honom en chans att koppla av och fokusera på något annat än datorspelens virtuella världar.

Efter sina golfrundor återvände ben hem och satt sig framför sin dator. Han var en aktiv deltagare i flera online-spelgemenskaper och hade skapat många vänskapar över hela världen. Han deltog i tävlingar, utmanade andra spelare och var ständigt engagerad i att förbättra sina färdigheter. För ben var datorspelen en möjlighet att utmana sig själv och utveckla strategiskt tänkande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra RP och kan leva mig in i RP världen jag kan också låta som min karaktär ser ut pga att jag har en voice changer jag vill gärna bli medlem för att kunna spela med mina kompisar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parter kan vinna i ett scenario innebär att det finns en situation där både parterna kan uppnå sina mål eller intressen på ett framgångsrikt sätt, utan att det behöver finnas någon förlorare. Det handlar om att hitta en lösning eller kompromiss som tillfredsställer båda parternas behov och skapar en win-win-situation.

Hur hittade du Unive? yt och kompisar sa till mig att spela det

Vidare till muntlig intervju, du har 24h på dig. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka