Nekad Krypto | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krypto

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Krypto#0379

Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Benjamin Svabb. Fredrik är född år 1990 (33 år gammal). Benjamin har haft en väldigt tuff uppväxt då hans Pappa vände sig till gängkriminalitet och hans Mamma lämnade han när hon "gick och köpte cigg". Benjamin går ofta runt till lekplatser och skriker åt barn att hålla käften när de skrattar på grund av den negativa uppväxt han har haft. Benjamin fick inte skratta som barn och blev slagen när han skrattade framför hans föräldrar. Benjamin fick underkänt i många ämnen och det ledde till att han inte fick en sån bra utbildning. Benjamin sket mest i skolan ändå så betygen han fick var väldigt självförklarande. Men Benjamin är inte helt oanvändbar. Han hjälper gärna till personer som inte har det lika bra som han. Benjamin har ett aggressionsproblem. Delvist på grund av den trauman han fått men också för att han fortfarande inte fått en flickvän. Benjamin är en ensam grabb och kan bryta ner på grund av det. En sak som Benjamin älskar är bilar. Det var hans drömjobb som barn men han är just nu oanställd. Dessutom har Benjamin inte så många vänner på grund av hans negativa beteende. Men på sistone har Benjamin Svabb kunnat hålla sitt temperament nu när han flyttat städer och försökt starta ett nytt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra RP upplevelse på Unive servern genom att skapa en unik upplevelse och karaktär. Jag har en bra RP förmåga och kan gå med/spela med när någon vill att jag ska vara med i rollspelet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att målet inte är att vinna i rollspelet utan att ha kul i rollspelet.

Hur hittade du Unive? vänner, youtube (KOSMO)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka