Nekad krypt | Chef-jobb ansökan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

krypt

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Saras Bil & MC

Vad heter du IRL? Andreas

Vad heter du på discord? krypt#5048

Hur gammal är du? 28

Hur många timmar har du på Fivem? Över 2000 timmar spelade.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Många års erfarenhet, kan bidra till en tillväxt för bolaget och komma med idéer som gör att vi tar större marknadsandelar. Håller tider som avtalas, duktig på att lära upp andra och är en teamspelare som snabbt hittar lösningar. Jag gör det omöjliga, möjligt. Snabb, impulsiv och föredrar alltid direkt handling. Kritik och invändningar är något som ger mig styrka. Centrum för mig är företaget, det är er jag ska representera med en god arbetsinsats och se till att siffrorna växer. Tio års erfarenhet inom praktiskt försäljning- och produktions inflyttande, ekonomiska transaktioner som bokföring, affärsutveckling, marknadsföring, bransch- produktutveckling, informationsansvarig, administratör, avtalats bärare. Även duktig på marknadsföring och knyta kontakter.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? På servrar som Förnuftberget, Swedish Family, Reborn och Revenge har jag jobbat inom bilförsäljning, allt ifrån ägare till chef.

Berskiv din karaktär? James Krallberg är 29 år och kommer från Stockholms finare områden, född halv svensk och halv jugoslav. Uppväxten I en familj där mamma var en helt vanlig svensson medan pappa jobba i den undre världen. Hans föräldrar gav han möjlighet att komma in på en av Stockholms finaste skolor där han studerade ekonomi på Handelshögskolan. I skolan gick han ut med toppbetyg men där började han också festa på Stureplan. Kom tidigt i kriminella kretsar framför allt där han själv försökte dölja noga sin riktiga identitet. Samtidigt levde han ett helt vanligt liv, med sina vänner han träffat på Handelshögskolan. Han hade ett helt vanligt jobb, men han skämdes för sitt arbete eftersom de andra hade rika föräldrar, stiligt kläda och tillhörde de rika släkt träden i Sverige. Problemen uppstod i klyftorna, James ville inte förlora sina vänner, heller inte avslöja sin riktiga identitet för att problemet skulle hamna på hans pappas bord. Livet i falska identitetstillhörigheter och vill egentligen bara leva ett normalt liv. Desto längre tiden gick desto djupare kom James in i skiten. Han kände hela tiden att bubbla höll på att spricka, men hans intellekt räddade honom dag efter dag. Livet blev en lögn, allting runtom honom blev en lögn, människor trodde på honom, ingen visste något illa. James söker efter hjälp, någon som kan få honom att hamna på rätt bana, men ständigt drivs han av de tidigare skador han gått igenom. Han kämpar varje dag för att kunna ta sig igenom det helvete han skapat. Senare skede dör hans pappa och de andra i familjen vill att han skall ta över rollen, men tidigare problem i livet har stoppat honom. Detta är berättelsen om James Krallberg, vad kommer hända honom? Hur kommer detta sluta? Kommer hans hjärta ta honom till rätt plats eller han fortsätta den kriminella banan. Det är någon vi får se. En mycket färgstark karaktär som både visar känslor, dominans och ledarskap. Smarta drag som speglar av sig på resterande vänner, James vet vad han pratar om speciellt när det kommer till siffror och ledarskap.
Effektiv
Punktlig
Analytiskt
Kontrollbehov
Fattar snabba beslut

Hur ofta kommer du vara inne? 4h per dag, mer på helger.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut, men ser mig själv som en chef för eller senare.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka