Accepterad Kryger_12221 | Medlem ansökning [r3alsiege] [Samme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kryger_12221

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt riktiga Namn är William men kallas kryger

Vad är ditt discord namn? Mitt dc namn är real1kryger

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär kommer heta Erik Nilsson och han kommer va 25 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? De jag kan säga är Omtänksam, Trevlig och Rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Karaktärens bakgrund har varit toppen men ändå kommer suget för att bli kriminell för att hans vänner som han hade i skolan höll alltid på med skit och då ville han alltid va med för att dom va så trevliga mot han och hans föräldrar han ju varit snäll och trevliga. och framtidsplanerna är väll att bli hitta nya kompisar som har suget som krim och kanske några som inte är krim då man kanske kan glömma de man gjorde i yngre dagar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? De jag kan bidra med är en rolig och trevlig rp och kommer respektera alla personer oavsett vad och trevlig rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Asså de är ju att man vill ju inte spela för att vinna scenarion man måste och förlora några gånger asså världen går ju inte under och att om du bara vill vinna så är de ju inte lönt att man spelar för att man ska bara ha kul de är de rp står för.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Asså de har ju hänt men de har ju blivit åter gärder på de men asså de är bara att lära sig efter sina misstag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Asså de som är viktiga regler är ju suntförnuft och Powergaming och sånt och Rdm, Vdm.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nä tror inte jag vet något mer.

Senast ändrad:
Hej!

Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Hej!

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
Hej!

Så han utvecklat lite gran

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka