Nekad Kryddaaaa | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kryddaaaa

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199242191830/

Ditt Hex-ID: 11000014c68a3d6

Vad är din discord tagg? Kryddaa

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-30 004627.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag abusa mina MA perms och jag förstår att det var fel och jag vill bara komma tillbaka o rpa med mina polare utan perms och aa det var väldigt mkt fel av mig och jag kmr hantera detta bättre framövre och ni kan ha extra koll på mig om det behövs för jag kmr vara en stjärna nu om jag blir unbannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev skjuten sen tagen till krim sjukan där jag sedan ressa mig själv för att slippa betala och slippa krycka och det var jätte jätte fel av mig och jag kmr förbättra mig lovar att jag kmr förbättra mig jag insåg att jag inte kunde hantera permsen och då kmr jag inte att ansöka igen då jag har visat att jag verkligen inte kan hantera dom och jag vet att jag gjorde fel och det kmr it hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej helt rätt jag gjorde fel och abusade permsen helt eneklt jag kudne inte hantera dom på ett bra sätt ingame och det kmr inte hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag rpade inte på mina skador när jag krascha förut, för jag hade ett oar jeans som hade målar färg på sig som glittra för dom fast inte för mig men skulle ha lyssnat bara

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat utvecklat scenariot och bara tagit vård istället och rpa vidare och inte använda mig av permsen på ett felaktigt sätt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte använda permsen på fel sätt och i framtiden att jag ska tänka ett steg längre innan jag gör ngt och att jag ska tänka innan jag ansöker att Kan jag hantera permsen nu och jag kmrk it ansöka till staff elr ma tills jag känner att jag kan hantera permsen och jag vill bara in o rpa som vanligt utan några perms och bara ha det rolig med vänner på min karaktär och bara rpa vidare utan perms

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka