Nekad Krux | Whitelist ansökning (edvin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krux

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Krux

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198325509535/

Vad är ditt namn i verkligheten? Cody

Vad är ditt discord namn? Krux#0696

Vad är ditt födelsedatum? 29 September 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär har gått igenom mycket. Han växte upp i en Bosnisk familj med många strikta regler. Han hade inte den bästa uppväxten.
Hans pappa straffade han ofta särskilt när Cody inte lyssnade på honom. Som barn så fokuserade han på skolan mycket, han var väldigt duktig i skolan.
Codys största dröm var att bli polis.
Han hade många kompisar, hans Svenska kompisar var också väldigt duktiga men de han hängde med mest hans "blatte"
umgänge som mest bestod av juggar de var raka motsatsen.
De alla rökte vid 13 års åldern.
Detta påverkade Cody mycket när han började högstadiet.
Han börja bry sig mindre och mindre om skolan.
Han slutade 9an med väldigt dåliga betyg och 70% frånvaro.
Cody hade börjat hänga med sina kompisar så mkt så att han aldrig kom hem mer. Han bodde hos andra helt enkelt.
En dag så bestämde Cody och hans kompisar sig på en spontan resa till Bosnien. Där hade alla Kusiner osv i Sarajevo.
Codys kompisar dolde något för han men han visste inte vad.
På en Fredag så stack Cody och 3 andra av hans kompisar till ett väldigt mörkt ställe i Sarajevo, stället var fullt med mörka gränder osv.
Codys kompisar var beväpnade. Cody behövde pissa, så han valde att pissa i en soptunna i närheten.
Precis när han blev klar så hörde han Pang Pang Pang och Cody sprang iväg med sina kompisar lika snabbt.
Detta var början på Cody och hans kriminalitet. Han håller fortfarande på med kriminaliteten men inte riktigt lika mycket. ^
Han har varit väldigt lowkey ända sen hans allra Bästavän dog i ett gängbråk.
Nu för tiden så är det mest droger han håller på med.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är en Man med mycket efarenheter, tex Jag har bara spelat FiveM under tiden jag har rollspelat,
under denna tid har jag plockat upp 1250 timmar av speltid och jag har spelat på servrar så som Advanced 17+,
15+, Switch 16+, Outlaw 18+, Multistaden, Swedish Knight Och otroligt många mer!.
Kommer ge otroligt mycket roliga Stunder t alla!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För hört mycket om denna och tror värkligen detta är en server för mig

Hur många timmar har du på FiveM? 1276

Hur hittade du Multistaden? Igenom vänner och top listan

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja har bara blivit felaktig på andra server

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka