Nekad krutis681 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

krutis681

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eskil

Vad är ditt discord namn? krutis681

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammed Khalil och han är en väldigt skön och rolig person. Han är också en väldigt nyfiken person som gillar att testa nya saker både på gott och ont. Hans största intressen i livet är fotboll och bilar. Hans största dröm är att bli fotbollsproffs och jätte rik så att han kan köpa vilka bilar han vill. Mohammeds uppväxt var allt annat än bra. han blev slagen som liten av sin pappa som var en väldigt elak man. Mohammed hamnade snabbt på fel banor i livet och började hänga med tungt kriminella personer. Men Mohammed lyckades tillslut ta sig det kriminella livet och började att jobba som mekaniker, vilket han har fortsatt att göra hela sitt liv. Mohammed lever nu ett bra liv som mekaniker men han vill fortsätta att utforska världen och kanske prova något nytt. med tanke på Mohammeds mörka förflutna så är det inte helt heller helt omöjligt att han hamnar i det kriminella igen. För Mohammed har mycke dåliga minnen sen för och har en tendens av att kunna bli väldigt arg och inte kunna kontrollera sig när han blir arg och det bara svartnar för ögonen. Mohammed har också ett väldigt dåligt konsekvens tänk och han faller lätt för grupp tryck.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en väldigt hög och rolig rp nivå. jag kommer bidra med väldigt bra och högkvalitativa scenarion där båda parter kommer ha kul. Jag kommer också se till att folk runt om mig håller samma höga rp nivå som jag kommer hålla. Jag kommer också se till att raportera in till staffs så fort jag ser någon som inte sköter sig eller göra regelbrott. Sammanfattningsvis kan man väll säga att jag kommer bidra med en hög rp nivå och bidra till att andra håller samma höga nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara spela för att man själv ska "vinna" ett scenario. När jag tänker på att spela för motpartens vinning så tänker jag mest på kriminella scenarion för jag anser att det är där folk vill "vinna" i ett scenario. Men att spela för motpartens vinning innebär att istället för att spela för att "vinna" scenariot så spelar man för att scenariot ska bli så bra och roligt för båda parterna som möjligt. Jag tycker också att man ska kunna "förlora" ett scenario utan att man ska bli sur och hoppa support. Sammanfattningsvis så kan man väll säga att jag tycker att de man ska sträva efter i ett scenario är att de ska bli så bra som möjligt istället för att sträva efter att "vinna".

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm- man får inte döda folk helt utan en vädligt väldigt bra anledning. Vdm- man får inte använda ett fordon som vapen och döda folk med. FearRP- att man ska värna om sitt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, Jag har spelat på unive lite till och från sen 2020 sen har jag också varit med och drivit framgångsrika servrar som siljan roleplay och legacy roleplay. Sen har jag såklart spelat på massa andra servrar där i mellan också men man kan väll säga att jag har bra koll på fivem och rp och vad det innebär.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inget jag kan komma på.

Nekad
Anledning:
Discord konto måste vara minst 3 månader gammalt

Du får ansöka igen 2024-09-30. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka