Accepterad Krukan | Polismyndigheten Ansökan [GrebbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krukan

Icke Medlem
Meddelanden
137
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 23 Februari 2007

Vad heter du på discord? Krukan#0001

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 1090

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer att vara aktiv varje dag!

Vad heter du? Filip

Hur gammal är du? 35

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja självklart.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att göra samhället tryggare och hjälpa alla som bor i samhället som inte känner sig trygga och kunna ta hand om dem sedan ta fast dem som är tjuvarna på ett smart sätt. Jag vill också bli polis för jag känner att detta yrket är verkligen ett jobb som jag gillar och skulle kunna tänka mig att få samhället så tryggt som möjligt att folk inte ska behhöva känna sig osäker när dem är ute och kör och går att visa sig hela tiden att här är vi vi hjälper dig till 100% och vi finns ju här för er alla folk kan tro att vi är dumma och elaka och dumma men vi är väldigt snälla och hjälper till så mycket och försöker det ser jag när jag åker runt i min bil och då är det så bra alla poliser är verkligen så bra därför vill jag bli en sådan att kunna hjälpa till för det tycker jag om verkligen. Jag har också varit aspirant tidigare

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste med jobbet är att man ska göra så alla kan känna säg trygga att gå på gatan, åka bil på vägarna. Det som även är viktigt med yrket är att man kan vara lugn som polis och vara trevlig mot alla oavsett.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet nästan allt. Jag har även jobbat som polis så jag har varit med om gängkrig till slagsmål, bankrån och transporter. Jag vet även hur man skriver i efterlysningarna brottsregistret mm.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har varit polis här förut då var jag inspektör. Och jag kan det mesta inom jobbet.

Hur är du som person? Jag gillar att hjälpa folk och är allmänt trevlig mot alla. Jag är även en lugn person som vill göra så alla kan känna sig trygga. Jag är även en person som kan hantera svåra och stressiga situationer . Jag är även en person som inte gillar när folk gör person angrep. Jag är även en person som respekterar alla personer oavsett ifall dem är mörk hyade eller vitt hyade.

Är det något vi bör veta om dig? Nej

Ange ditt födelsedatum: 23 Februari 2007

Vad heter du på discord? Krukan#0001

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 1090

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer att vara aktiv varje dag!

Vad heter du? Filip

Hur gammal är du? 35

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja självklart.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att göra samhället tryggare och hjälpa alla som bor i samhället som inte känner sig trygga och kunna ta hand om dem sedan ta fast dem som är tjuvarna på ett smart sätt. Jag vill också bli polis för jag känner att detta yrket är verkligen ett jobb som jag gillar och skulle kunna tänka mig att få samhället så tryggt som möjligt att folk inte ska behhöva känna sig osäker när dem är ute och kör och går att visa sig hela tiden att här är vi vi hjälper dig till 100% och vi finns ju här för er alla folk kan tro att vi är dumma och elaka och dumma men vi är väldigt snälla och hjälper till så mycket och försöker det ser jag när jag åker runt i min bil och då är det så bra alla poliser är verkligen så bra därför vill jag bli en sådan att kunna hjälpa till för det tycker jag om verkligen. Jag har också varit Inspektör
tidigare

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste med jobbet är att man ska göra så alla kan känna säg trygga att gå på gatan, åka bil på vägarna. Det som även är viktigt med yrket är att man kan vara lugn som polis och vara trevlig mot alla oavsett.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet nästan allt. Jag har även jobbat som polis så jag har varit med om gängkrig till slagsmål, bankrån och transporter. Jag vet även hur man skriver i efterlysningarna brottsregistret mm.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har varit polis här förut då var jag inspektör. Och jag kan det mesta inom jobbet.

Hur är du som person? Jag gillar att hjälpa folk och är allmänt trevlig mot alla. Jag är även en lugn person som vill göra så alla kan känna sig trygga. Jag är även en person som kan hantera svåra och stressiga situationer . Jag är även en person som inte gillar när folk gör person angrep. Jag är även en person som respekterar alla personer oavsett ifall dem är mörk hyade eller vitt hyade.

Är det något vi bör veta om dig? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka