Accepterad Krubits | Ban överklagan [Pilot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krubits

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bususu/

Ditt Hex-ID: 110000106615faf

Vad är din discord tagg? Krubits#7981

Vem var det som bannade dig? MR.Ginnx

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "lall"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet att det är för att jag av misstag slog en annan rp-spelare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne i sjukhuset och skulle öppna en dörr med vänsterklick, pprecis dp gick en annan in i dörren och jag flög fram som om jag hade en kniv på MW2 och träffade grabben med slaget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel då jag inte är så van med att sppela GTA och särkilt inte på datorn.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .Har inte varit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Spela mer så jag fattar vad allt gör. Jag hade verkligen inte försökt att öppppna dörren med vänsterklick utan jag ska bara gå rakt in i dörren.

Har du lärt dig någonting efter din ban? 1. Precis som jag sa innan. 2. Läsa igenom kontrollerna vad saker gör.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka