Accepterad Krottttttttan195 | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krottttttttan195

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? !𝓚𝓪𝓷𝓲𝓷𝓮𝓷™#5016

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min käraktar heter Melker Lövgren och föddes i en liten stad i Luleå som heter gammelstaden. Han växte upp med sin mamma och pappa. Hans mamma heter Anna Lövgren och hans pappa heter Gustav Lövgren. Hans dröm var alltid att bli polis. Som liten satsade han verkligen hårt på att bli polis. Han jobbade hårt i skolan och det gav han belöning. Han fick topp betyg i matte samt svenska och han tränade hårt för att få bra i idrott med men han fick bara D i idrott. Han fortsatte att jobba hårt hela skol gången och fick bra betyg. När han gått ur skolan hade han super betyg så han tog och ansökte till polis högskolan. Han blev godkänd så han gick hela utbildningen och blev godkänd på den med. Sedan ansökte han att bli polis aspirant i Luleå kommun men inte fått svar än.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå och utvecklad rp nivå. Jag har väldigt mycket erfarenheter inom just rollspel nämligen. Jag har rpat i snart 2 år och för det mesta bara spelat på ortenwave. Jag har rollspelat polis och varit rätt så högt uppsatt på ortenwave . Jag kommer alltså bidra med en hög rp nivå och utvecklade senarion samt att se till så båda parterna har det roligt i senariot.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att båda personerna i t.ex ett rån ska vara nöjda med scenariot om t.ex en gör andra grejer än vad de ska gö så kommer staff in i konversationen. alltså båda ska vara nöjda.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar rekommenderar denna server starkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka