Accepterad Krottttttttan195 | Medlem ansökning [Max44]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krottttttttan195

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? 𝕂𝕣𝕠𝕥𝕥𝕚𝕤𝕙™#9999

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska heter Anwar Eshmar och han är 21 år gammal. Han är alltid väldigt glad och snäll och blir sällan arg . Han gillar att prata mycket med folk.///Anwar växte upp i Uganda med sin bror i en fosterfamilj som uppfostra han illa . Där började han göra lite småbus. När Anwar var 14 så flydde han från sin fosterfamilj. Han flydde till sverige och var hemlös.
Där började med att han fick stjäla mat från affärer eftersom det inte hade råd med något. Han fick tidigt flytta till ett fosterhem. Han började i skolan och där lärde hans sig svenska. Men Anwar fortsatte fortfarande stjäla. Efter 3 år när han var 17 år så började Anwar vara springis åt ett gäng där han tjänade pengar. När Anwar var 20 lämnade han gänget och började han köpa sälja eget, men när hans gamla gäng fick reda på att han sålde på deras områden försökte de få tag på honom. Han hade gömt sig från gänget i några dagar hittade dem honom och sköt honom och träffade i benen, i bröstet och i armen. Han blev hittad och fick vård på sjukhus i några månader.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp nivå samt social rp då det är det jag strävar efter i min rp som jag kommer ha. jag kan även bidra med att ha en bra rp vilket betyder att jag inte gör regelbrott och sånt då jag har läst reglerna. jag spelar även för att andra ska ha kul inte bara jag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för makt och för sin egna skull, utan man ska kunna torska ibland i olika scenarios så det blir roligt för båda sidorna.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade mig om det och han sa att det var en bra server så jag testa, jag var wl och Krim sv här förut på mitt andra konto som blev bannat.

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka