Krottttttttan195
Icke Medlem
- Meddelanden
- 11
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar
Ditt discordnamn: 𝕂𝕣𝕠𝕥𝕥𝕚𝕤𝕙™#5016
Ange ditt födelsedatum 9 Maj 2008
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli Staff då jag vill ta större del av gemenskapen på Unive. Jag är nu Medlemskap-Ansvarig och känner att jag har drivet. Jag tycker även detta är extremt kul och det märkte jag första dagen som MA. Jag vill nu ta ett större ansvar på servern och hjälpa till med allt Staff Arbete som andra håller på med. Jag kommer specca runt ingame och se till så att alla som rollspelar sköter det rätt, ifall inte kommer de bli bannade. Samt kommer jag såklart vara aktiv inom de områderna jag kommer jobba inom.
Jag anser som sagt att jag har drivet för detta ansvar och roll.
Jag anser även att jag är kompetent nog för detta ansvar och roll.
Samt att jag som sagt tycker det är extremt kul med Staff Arbete.
Under de två dagar som MA anser jag att jag gjort mycket, och hjälpt till mycket för den delen. Jag har svarat på Ansökningar, tagit intervjuer och suttit ingame och hjälpt till med reports bland annat. De har gått extremt bra och jag känner att jag har det som krävs för att bli Staff på Unive.
Nu när jag tappat suget för RP valde jag att bli MA, och nu Staff. Därav känner jag att jag har mycket tid att lägga ner på Staff Arbete och för att förbättra Unive.
Eftersom det är extremt mycket aktivitet på eftermiddagen framåt sen kväll anser jag att det krävs mer hjälp än vad som redan finns. Därav vill jag bli Staff och hjälpa till.
Så för att sammanfatta tycker jag det är extremt kul med Staff Arbete här på Unive och jag är beredd att göra vad som krävs för att hjälpa till så effektivt som möjligt.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag - Fredag : 16:00 - 22:30
Helger:
Lördag - Söndag : 11:00 - 01:30
Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 3 månader har spelat förut också
Har du tidigare erfarenheter som staff? Det har jag. Jag har varit staff på en annan server samt att jag har varit MA här i ett par dagar nu.
Olika kommandon:
Bans/Kicks:
/ban [id/hex] [dag] [anledning] - Du bannar personen.
/unban [hex]- Du unbannar personen.
/banhistory [hex] - Kollar vilka bans personen har, anledningen till de samt vilken staff som bannade.
/kick [id] - Kickar personen.
Spelare:
/bring [id] - Tpar en person till mig.
/goto [id] - Jag tpar mig till personen.
/toggleid - Man ser id över personens huvud.
/togglename - Namnet på personen ovanför huvudet.
/freeze [id] - Du gör så att spelaren blir stilla, kan inte göra något.
/revive - Du ger personen liv igen.
/clearinventory - Du tar bort allt i personens inventory.
/giveitem - Du ger en sak till personen.
/noclip - Du kan flyga och blir osynlig.
/spec - Du flyttar dig med personen i noclip, trycker du G kan du se personen inventory.
Fordon:
/v (spawnnamn) - Spawnar bilen med det namnet.
(FINNS ÄVEN MER COMMANDS I STAFF DCN)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan jobba med vad som, är mest intresserad av dessa dock.
Ditt discordnamn: 𝕂𝕣𝕠𝕥𝕥𝕚𝕤𝕙™#5016
Ange ditt födelsedatum 9 Maj 2008
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli Staff då jag vill ta större del av gemenskapen på Unive. Jag är nu Medlemskap-Ansvarig och känner att jag har drivet. Jag tycker även detta är extremt kul och det märkte jag första dagen som MA. Jag vill nu ta ett större ansvar på servern och hjälpa till med allt Staff Arbete som andra håller på med. Jag kommer specca runt ingame och se till så att alla som rollspelar sköter det rätt, ifall inte kommer de bli bannade. Samt kommer jag såklart vara aktiv inom de områderna jag kommer jobba inom.
Jag anser som sagt att jag har drivet för detta ansvar och roll.
Jag anser även att jag är kompetent nog för detta ansvar och roll.
Samt att jag som sagt tycker det är extremt kul med Staff Arbete.
Under de två dagar som MA anser jag att jag gjort mycket, och hjälpt till mycket för den delen. Jag har svarat på Ansökningar, tagit intervjuer och suttit ingame och hjälpt till med reports bland annat. De har gått extremt bra och jag känner att jag har det som krävs för att bli Staff på Unive.
Nu när jag tappat suget för RP valde jag att bli MA, och nu Staff. Därav känner jag att jag har mycket tid att lägga ner på Staff Arbete och för att förbättra Unive.
Eftersom det är extremt mycket aktivitet på eftermiddagen framåt sen kväll anser jag att det krävs mer hjälp än vad som redan finns. Därav vill jag bli Staff och hjälpa till.
Så för att sammanfatta tycker jag det är extremt kul med Staff Arbete här på Unive och jag är beredd att göra vad som krävs för att hjälpa till så effektivt som möjligt.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag - Fredag : 16:00 - 22:30
Helger:
Lördag - Söndag : 11:00 - 01:30
Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 3 månader har spelat förut också
Har du tidigare erfarenheter som staff? Det har jag. Jag har varit staff på en annan server samt att jag har varit MA här i ett par dagar nu.
Olika kommandon:
Bans/Kicks:
/ban [id/hex] [dag] [anledning] - Du bannar personen.
/unban [hex]- Du unbannar personen.
/banhistory [hex] - Kollar vilka bans personen har, anledningen till de samt vilken staff som bannade.
/kick [id] - Kickar personen.
Spelare:
/bring [id] - Tpar en person till mig.
/goto [id] - Jag tpar mig till personen.
/toggleid - Man ser id över personens huvud.
/togglename - Namnet på personen ovanför huvudet.
/freeze [id] - Du gör så att spelaren blir stilla, kan inte göra något.
/revive - Du ger personen liv igen.
/clearinventory - Du tar bort allt i personens inventory.
/giveitem - Du ger en sak till personen.
/noclip - Du kan flyga och blir osynlig.
/spec - Du flyttar dig med personen i noclip, trycker du G kan du se personen inventory.
Fordon:
/v (spawnnamn) - Spawnar bilen med det namnet.
(FINNS ÄVEN MER COMMANDS I STAFF DCN)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan jobba med vad som, är mest intresserad av dessa dock.