Nekad Krottttttttan195 | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krottttttttan195

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad heter du på discord? 𝕂𝕣𝕠𝕥𝕥𝕚𝕤𝕙™#9999

Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 16:00- 22:30
Tisdag 15:30 22:15
Onsdag 16:00 22:25
Torsdag 15:50 22:40
Fredag 15:15 01:15

Hur länge har du varit medlem på Unive? I 4 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har blivit bannad 1 gång för vdm så jag körde jag fort sen sprang det en person mitt i vägen och jag råka köra på han den blev jag bannad gör vdm.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att kuna styra up RPen i sin omgivning. servervakt är en person som hjälper server och staffs han kickar eller bannar lallare eller folk som gör ett regelbrott. Till exempel om någon RDMar på trygghansa skulle jag ta klipp svbanna han och kontakta staff för att de ska kunna förlänga personens ban. Eller om någon skulle skrika och inte bete sig skulle jag kicka personen och skriv som anledning bete dig. Jag tror att om en ny spelare får en kick så lär han säg mycket av det och vet till nästa gång att ksk inte göra om de. Så helt enkelt jag vill bli servervakt för att utveckla rp på servern och mer scenarion.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag vill göra denna servern till en mer seriös RP och bättre även roligar med mer scenarion även krim scenarion och vanliga scenarion som kan utföras på servern och med mer scenarion så kan vi ksk ta in mer spelare bara för att dem vet att unive är en bra server med massa nytt som händer. jag vill även kuna utveckla RPen på denna serven med de mesta jag kan. jag gillar även när jag ser bra RPare men sen finns dem ksk nybörjana som RPar som inte vet nåt men då kan jag ksk kliva upp och hjälpa han lite extra mycke men om han gör nåt som är olämpligt så kickar jag han eller ger svban där en anledning står och då vet hen de nästa gång.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. kurruption är t.ex när man tar imot mutningar mot folk när dem vet att dem har gjort fel.

Abuse: Det är när du abusar dina perms och använder dom på fel sett.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka