Nekad kronvall44 | Polismyndigheten Ansökan (Noble)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Boden

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 12 Juli 2001

Vad heter du på discord? boden#1299

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 800

Hur aktiv kommer du att vara? 1-5h per dag

Vad heter du? Johan kronvall

Hur gammal är du? 25

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? för att invånarna ska kunna känna sig trygga från allt som inte borde ske ute i stan. vill visa ett positivt ansikte utåt samt att höjja rå nivån på poliserna så gott jag kan.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man ser den lilla personen bakom det stora brottet. sen såklart att alla parter är med om vad som händer. rehabilitering är det som tros på i största mån. sen att man litar på hela poliskåren men även visar respekt till alla

Vad vet du om yrket i helhet? Har väldigt stor kunskap inom yrket d.v.s radiodiciplin samt praktiska ting som. fordonskörning och civil bemötande. som sagt i helhet. lagar är något som jag kan utan problem och för all del inte har något emot att framföra. sedan den älskade våldstrappan såklart den kan man ju bara älska att sverige har.

Har du några tidigare erfarenheter? massa erfarenhet finns att referera t.ex då jag var polis och inledde en operation vägstopps torsk, vi spärrade av östra motorvägen och inledde en fordonskontroll på över 80 bilar som resulterade i ca 50 böter, ca 20 klippta körkort, 7 körförbud och 2 beslagtagande av fordon med innehav av narkotika.(har varit polis i ksk 1 månad aktivt)

Hur är du som person? trevlig, ser till att prata med personen i fråga på hens spåk, (alltså ton vikt på kommunikationen) vet vad en person försöker få fram även fast den kanske inte just hittar rätta orden i tillfället. visar respekt om jag blir visad respekt alltså, tänker inte visa respekt till någon som inte kan bete sig.

Är det något vi bör veta om dig? gillar inte folk som inte har respekt för medmänniskor,T.EX alltså folk som inte lägger en tanke till de människor som t.ex befinner sig på gator och torg då hen kör runt vårdslöst med ett fordon. maktgalna är något som jag heller inte tål.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka