Inaktuell kronvall44 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Boden

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198273283109/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? sp00n#1299

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Jag spelar en karaktär vid namn Johan kronvall som är en medelåldersman född 1990 som gör allt för att hjälpa andra med så mycket han kan en mjuk person med mycket empati, ser han personer som springer runt frågar han om de vill ha skjuts är någon skadad tar han de till sjukhus är någon förvirrad hjälper han personen till allt har ordnat sig johan själv skulle inte ens kunna trampa ihjäl en myra.
johan ungdom var hastig han har bott i flera olika land (Finland, USA, kanarieöarna) föräldrarna hans har alltid haft det bra ställt och hjälp honom med allt de har kunnat för att få de bästa förutsättningarna i livet.
Men så fort Johan blev tonåring fastnade han direkt för bilar, han är helt besatt av olika bilar allt från billiga äldre skönheter till nya dyra sportbilar och redan då fick han drömmen om att bli taxichaufför.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag står för ett seriöst rp och är en trevlig person både ingame och på fritiden. Jag har otroligt lätt att prata med nya människor samt föra en dialog, Jobbar som säljare.
Kommer också att hjälpa andra för att göra RP:t så bra som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har spelat ganska många timmar nu på två olika karaktärer och jag älskar folket på servern samt att ni på ledningen gör allt ni kan för att kunna ha en så hög nivå som möjligt på servern.

Hur hittade du Unive? Jag har ett par vänner som spelar på servern så jag gick in och testade efter det har jag endast spelat hos er, grym server hög nivå på mods och allt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Som sagt tidigare så vill jag spela en person som gör allt för att hjälp andra på servern allt ifrån nya till gamla spelare.
Har en tanke på att börja köra uber för att få träffa så mycket nytt och roligt folk som möjligt alternativt söka jobb på taxi firman/polisen.
Samt vara delaktig till att höja RP nivån så mycket som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill vara med och jobba med ett vettigt jobb som är en del av staden för att träffa nya kollegor och annat roligt folk för att få skapa roliga senarion som kan hjälpa många i staden.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Tillbaka