Nekad kronvall44 | Ban överklagan [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Boden

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198273283109/

Ditt Hex-ID: 110000112a84425

Vad är din discord tagg? boden#1299

Vem var det som bannade dig? -L1nky

Hur lång tid var din ban? 7dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde i 200 på en liten lantsväg väg samt att jag backade upp på en brant backe.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis var påväg till blackmarket och så plötsligt så slutade han köra föratt hans gta crashade så vi stod stilla. därifrån så började jag köra ensam runt i perico bay för att jag väntade på min kompis som höll på att boota upp fiveM igen. körde runt i 200 fram och tillbaka till blackmarket för att döda tid så var halvt inne i spelet och halvt inne i discorden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag som gjorde fel då jag bröt mot sunförnuft i omed att jag körde för snabbt på en landsväg. dock så tycker jag att det inte ska klassas som grov powergameing då jag endast backade upp för en lite brant backe med en BMW X7 allltså inte en låg bil som t.ex lambo då hadde det varit helt orimligt att att köra upp på en brant kulle för att vända håll.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. halv copbait då den som bannade inte hadde sett hela scenariot inne vid torget och motorvägen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att köra lugnare eller att inte alls ha kört runt i bilen alls utan jag skulle kunnat väntat på min kompis tills han kommit tillbaka och låtit han fortsätta köra samt att ha mycket mer koncentration och vara mer fokuserad på vad jag gör i spelet. samt att inte vända på första bästa plats t.ex genom att backa upp på bergsytor och köra i 200 på lantsvägar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska köra snabbt och inte köra runt bara för att döda tid, t.ex köra mycket lugnare och inte trycka gasen i botten så fort det är 40m av raksträcka framför mig. så i framtiden kommer jag inte att köra runt bara för att döda tid utan kommer att sitta still och vänta i lugn och ro.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka