Accepterad kronvall44 | Ban överklagan [Pontnus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Boden

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198273283109/

Ditt Hex-ID: 110000112a84425

Vad är din discord tagg? boden#1299

Vem var det som bannade dig? nizze

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft, failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var med i att lalla kl 03:00 på en onsdag kväll. jag hadde min gäng bil och körde runt i 200 mitt i stan och sköt mot polisen i 10 minuter rakt. sekunden de poliser och kriminella som var och lallade blev less så anmälde de mig som var en av få kvar på servern och nisse kom då och stängde mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag har varit uppe på natten till ibland 5 på kvällen vardagar och sett hur mods/trainees och masssa andra kriminella har kört förbi och skjutit mot varandra flera gånger. jag pratar alltså att bilar kört förbi i 200 och mejjat in i varandra och skjutat mot varandra. vilket har gjort att jag har fått intrycket att servern har den rp:en på en vardags kväll kl 03-05. så den kvällen jag bestämmer mig för att ansluta så blir det att jag ryker. detta enligt mig är skit skumt att alla andra inlbandae bara helt enkel packar ihop och sedan går därifrån utan konsekvenser. efter att jag kört ifrån polisen och är i en tunnel så skriver nisse till mig och kort därefter så är jag bannad. vilket jag förstå att han gör då han inte få se hela historien som brukar vara den vanligaste tendensen när folk blir bannad, antingen så ser inte staffsen allt som hänt eller så ser de olika på de alla händelserna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen och allt som resulterades är helt fel. för som jag sagt så är detta något som jag vittnat flera gånger pch därifrån utgått från att jag även kan göra det utan problem, speciellt när det är STAFFS som gjort liknade saker på natten det är ju föfan de man ska se upp till. men tänk själv kl är 03 på en onsdag kväll det är 18 pers inne och alla åker runt och skjuter och lever vilda västern men när man själv ansluter så får man åka snabbare än ett flygplan därifrån. Jag var med från början när triaderna startade och var en av få som var kvar när 80% av gäng medlemmarna lämnade. jag tog och återupplivade gänget så att de kunde fortsätta geom att leta nya medlemar. så varför i hela friden skulle jag vilja riskera mitt gäng som jag kämpat som fan för att de ska försvinna för att få göra som de andra på servern i 10 minuter, detta görs i princip varje gång jag varit inne på natten. det är ju uppenbart att jag inte menat att lalla eller likdant. jag fick se ett klipp där det var 1 triadern medlem vid fängelset och resterande 80% var shottas medlemar och någon blood medlem men det tänker jag inte kommentera på då jga inte var inne vid den tiden. jag logga in och märkte att de var kaos och gick med men fick världens smäll för det. jag står för att jag åkte runt och sköt i väl över 200 vilket jag gjorde från första början för både poliser och toyta gängbilar gjorde.. jag har inget emot att få 3-4 dagars ban för att ha deltagit men kommer inte se nödvändigheterna i att dra bort alla roller och stänga ner gänget. försöker sätta mig support för att kunna förklara allt som skett etc men det går inte pga av ryckta roller?.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. backade upp på en kulle för att vända som jag inte borde gjort (powergaming) samt en felban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte tagit en bil och gått med de andra bilarna i biljakter och skottlossningar

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att fråga mods om andra mods har speciella förmåner att få skjuta och hålla på mitt på natten eller om de bara lallar. samt som nisse sa att samma rp som befinner sig på dagen ska befinna oavsett vilken tid på dygnet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
tillägg detta är det jag pratade med fängelse grejjen
detta är något som triaderna inte var inblande i då det var 1 annat gäng och 1 triadad var där i egen bil. vet inte vem oklart i nuläget, men mistänker såklart att detta ska ha studsat mer triaderna en de gäng som höll på!
tänk då att detta har pågått under kvällen och jag kommer in och märker att folk jag ar varandra och jag går med men efter bara några minuter så försvinner alla och jag är kvar ensam och blir den som sållas bort

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka