Inaktuell kronvall44 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Skiter björnar i skogen

• ja

Votes: 0 0.0%
  • nej

Votes: 1 100.0%

• Totalt antal väljare
    1
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Boden

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Ditt discordnamn: Boden#1299

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2000

Varför ska just du bli staff? För jag vill se till att alla har kul på servern, vill se till att alla ska känna att de kan slappna av och se fram emot att lira på unive.
Jag har mycket tid som jag kan lägga på servern, jag är ofta vid datorn (inte alltid på unive-servern såklart men vid DC eller google) så finns ofta tillgänglig. Gillar feedback och kommer se till att alla får den feedbacken de behöver. Jag har mycket tid att kunna lägga på Unive och alla spelare. Även om jag inte får chansen att visa att jag skulle vara en bra helper så kommer jag fortsätta spela på servern och bidra till att alla har kul och får ut de som de önskar att få ut(så länge det stämmer överens med servern och discordens regler).

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Aktiv på servern ca 3-6h per vardag och mycket mer på helger.
jag pluggar 100% på uni som socionom och jobbar 50% samt ytterligare jobb på 20% som HR-ansvarig. Jag har full respekt för de som har ett liv utanför Unive och förvantar mig inte att folk ställer in middagar med familj eller dylikt enbart för något har skett varken på servern eller i DC, MEN det finns såklart en gräns som t.ex är att man kan inte säga att man gång på gång inte kan närvara i ett support ärende eller förvänta sig ha kvar sitt jobb som mekonom eller polis med alldelse för stor frånvaro.

Hur länge har du spelat på Unive? 1.5 år. Det är till och från, men hade min introduktion till RP världen för 1.5 år sen och fortsatt sträva mot ett roligare RPande ända sedan dess.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej inga staff relaterade saker, men ser väldigt fram emot att lära mig och vill bidra med allt jag kan.
Har gjort trainee ansökning förut som blev godkänd men intervju tid fanns aldrig tillgänligt. Är snabb på att lära mig commandon och ser till att göra saker utförligt. Har kollat på din yt där du visar staff-arbete och ser att de vanligaste kommandona är tpm, revive, goto, skin och sqlbann.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation. vill hjälpa mer ute på "spelplanen"

Senast ändrad:
-rep utav de jag har märkt så hade du ej passat som staff just pågrund av ditt beteende

Ta emot kritiken och tjafsa hellre inte emot får bara dig att se dålig ut har du frågor är de en annan femma
Inget tjafs här inte, Jag noterade det du skrev och svarade på sätt som varker nekar ellar bekräftar något då jag inte vet specifikt vad du menade.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka