Nekad Kronblom | Medlem ansökning [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kronblom

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? elias

Vad är ditt discord namn? Kronblom35

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2006

Berätta om din karaktär. 20 årig kille som är driven att tjäna pengar och har jobbat med DHL och i gruvan men vill gå vidare. han är en glad människa som har lätt att skaffa kompisar och är väldigt utåtriktad. Kommer från sverige och har växt upp i fel trakter och hamnat i den omgivningen på grund av att han inte har haft bra relation med familjen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker inte om att gå runt och hätsa mot folk utan kan bidra med mer social RP vilket det finns alldeles för lite av

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att låta andra spelare vinna för att göra det kul för andra

Hur hittade du Unive? Kollat på yt och tyckte det såg roligt ut så då började jag

Nekad, utveckla allt!
Tex på Vad kan du bidra med till serverns RP? säger du hur du inte ska bidra med dålig RP, kan du vidare nu förklara hur du ska bidra med bra RP!
Liksom hur ska du göra, vilka scenarion osv.
Samt utveckla på karaktären och hur du ska göra RPn roligare för andra!

Utveckling:

Berätta om din karaktär. Elias är en 20 årig kille som är driven att lyckas och det är inget som kommer att stoppa honom. Elias kommer från Sverige och är en glad och utåtriktad människa som älskar att skaffa nya kompisar och hans moral är allt som är viktigt för honom, han skadar aldrig någon som inte vill han något ont, han har även dåligt tålamod vilket får honom i jobbiga situationer ibland. Elias familj innehåller bara av honom och sin mor just nu på grund av att hans pappa åkte in för mord vid hans åtta års ålder, på grund av detta så har Elias fått kämpa med sin barndom och leker ett farligt liv nu då han aldrig haft någon förebild. På hans fritid så håller han på mycket med bilar, festa och vara med kompisar, hans sociala liv är det som betyder mest för honom. Elias liv är rätt oklart just nu, kanske hamnar han i en högt uppsatt roll hos bil mekanikern, eller så blir han bara en till kriminell på gatan, vem vet?

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en person som inte gillar att hetsa och vara dryg med folk, jag är även väldigt utåtriktad som person så jag tror att jag kommer kunna bidra med mycket social RP och på grund av detta kunna föra ihop vårat samhälle så vi alla kan ha kul. Jag är även ingen dålig förlorare så jag har inga problem med att förlora ibland så att andra kan ha kul också. Så för att sammanföra allt så tror jag starkt att jag kan bidra med att föra ihop alla i Unive en bra gnutta mer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att kunna låta andra spelare vinna i ett scenario för att göra Rpn roligare för andra. Ett exempel är att stanna när polisen försöker stanna än istället för att köra iväg på snutjag bara för att man inte vill tappa sina grejer. Då får Polisen mer tillfälle för Social RP och gör det roligare för dem att kunna göra sitt jobb.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka