Nekad Kronan | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kronan

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199136476884/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? Din mamma#2173

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2006

Berätta om din karaktär. Min RP karaktär var född i Irak men kom sen till Sverige. Han är född 1981/01/24, han är en målare och drömmer om att bli mekaniker. Han blir arg väldigt lätt och har svårt med att konversationer med andra. Han heter Leo Erikson och hade en tuff uppväxt i Irak. Han blev mobbad i skolan och skolkade mycket.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att ni ska välja mig för att jag kan hjälpa servern med bättre RP och att få nya spelare att gilla servern och att stanna. Jag kommer också kunna göra mer seriös RP

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mer seriös jobb rp och generellt bättre rp i servern. Jag kommer också kunna jobba för personer så andra spelare också kan få bättre RP och en generellt bättre tid på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om du blir arresterad av polisen ska du inte göra allt du kan för att bli räddad eller för att inte hamna i polisen. Det jag menar är att man inte ska försöka vinna en RP scen hela tiden. Ibland ska du förlora RP också.

Hur hittade du Unive? Min kompis sa att jag skulle testa det i skolan en gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka