Nekad kromosomen | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kromosomen

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198846782137/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel ahrlin

Vad är ditt discord namn? kromosomen#1387

Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Torbjörn Kung och är 54 år gammal. När Torbjörn var ung så var skolan lätt för han och det va så ända fram tills 6:an. Även fast han hade det enkelt som liten i skolan så va det mycket svårare för han hemma. När Torbjörn var bara 6 år så började hans pappa att slå han och även hans mamma. Men När Torbjörn var 12 år och gick i 6an så gick hans pappa bort. ända sedan dess så har skolan blivit mycket svårare och Torbjörn va deprimerad i 7 år. han gick samhälle och beteende i gymnasiet för att han ville när han var lite större bli en psykolog och hjälpa andra som han men han klarade inte av att Vidareutbilda sig. Efter som att han tyckte det blev alldeles för mycket jobb när han va deprimerad . Men med hjälp av både psykologer och hans mamma så klarade han det. Som tur va så fick han ett jobb som en mekaniker. Han fortsatte med att arbeta som mekaniker i några år och sedan startade han sin egna firma men eftersom att han skattefuskade så behövde han stänga ned och gå i konkurs efter det så har Torbjörn försökt hittat jobb men ingen ville anställa honom så han valde att helt börja om. han flytta till en stad och tänker bygga upp sin framtid från grunden

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag bidrar med en bra RP och en hög rp nivå vilket är en huvud faktor i för att rpn ska rulla på. jag har även en väldigt bra social rp vilket gör att jag integrerar med många personer i hela servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög rp och en bred social rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man alltid ska spela för att det ska vara kul för andra sidan också och att man spelar för att båda sidorna ska vinna i ett scenario eller bara det motsatta

Hur hittade du Unive? har spelat för ett tag sedan på servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka