Nekad krokis | Medlem ansökning [Micke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

krokis

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/krokis123/

Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? krokis#2140

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter mohammed khaiil. mohammed är en kille som precis har kommit till sverige och han vill komma igång och arbeta. Mohammeds största intresse är bilar så hans dröm jobb skulle vara att jobba på bennys eller mekonomen. Mohammeds största dröm är att vara chef för något företag som tex bennys eller mekonomen och att bli väldigt rik så han kan köpa fina bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag har en väldigt hög rp nivå och jag kommer tillföra väldigt bra och roliga scenarion. Jag kommer också försöka göra så att alla andra på servern får en så bra och rolig rp upplevelse som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har spelat på många wl servrar tidigare och ville testa något nytt så jag tycker att unive skulle vara att testa på

Hur hittade du Unive? kollade server listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha väldigt kul och att utveckla mitt rollspel hela tiden

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att jag och alla andra spelare har så kul och bra rp som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka