Nekad Kroken | Chef-jobb ansökan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kroken

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef

Vad heter du IRL? Linus Nilsson

Vad heter du på discord? Kroken#5161

Hur gammal är du? 22 år gammal (född 1999)

Hur länge har du spelat på Unive? 1.5 år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Kommer att försöka utveckla detta polisyrke med lite mer struktur och finess. Mer möten, fokus på RP som inkluderar alla poliser. Har själv varit Polis på servern och tycker att kommunikationen mellan ledning och anställda är knappt ingen alls. Det är ett yrke med mycket personal men att hålla koll på alla och lägga ett fokus på att utveckla varenda individs polis RP och tillföra mer seriositet är något jag vill utveckla inom yrket.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Erfarenhet genom att ha RPat som polis på Unive och fick snabbt en insyn på hur ledningen skötte RPt. Mycket lall och ingen struktur var det då.

Hur ofta kommer du vara inne? Just nu jobbar jag 9-18 varje dag förutom helger så om jag får en chans som Rikspolischef kommer jag att spela från 19-02 varje dag och på helger ännu mer.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart. RPar som krim i nuläget men då jag gjort det större delen av min tid på Unive vill jag ta mig an en ny utmaning och skapa ett roligt men seriöst Polis-RP för alla.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? Såklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka