Inaktuell Kroken | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kroken

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Ditt discordnamn: Kroken#5161

Ange ditt födelsedatum 26 November 1999

Varför ska just du bli staff? Det som får mig att vilja söka till Helper är att jag ser potential i alla människor på servern och vill vara en del i utvecklingen på servern och se till så att alla gör det dom ska och sköter sig när de är inne och rollspelar på Unive. Jag har spelat på servern nu i över ett år månader och hunnit lära mig mycket på den tiden jag varit här, både RP-mässigt men även hur en server skall och borde skötas. Jag tror att med den erfarenhet jag har och den pedagogiska sida som jag har skall kunna bidra till ett professionellt och passionerat arbete som kan hjälpa detta community att växa ännu mer.

Jag är just nu servervakt och har med det även där fått lite mersmak för underhåll av servern och liksom se till så att alla sköter sig men även att hjälpa folk som behöver hjälp och det är något jag brinner för, att hjälpa till. Så att få en till chans som Helper hade varit ett sätt för mig att utvecklas som person också. Känns inspirerande att jobba med servern mer än vad man gör just nu, då jag själv tröttnat lite på själva RP-andet i sig skulle jag vilja jobba mer med specc-arbete, supportärenden och administrativt arbete och staffarbetet. Har även varit Helper innan så har bra koll på uppgifterna och vad som skall göras.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Just nu är jag arbetslös så kan vara inne i princip 10 timmar om dagen, minst.
Vardagar : 10-02 med pauser (Träningar Måndag och Onsdag där jag är inaktiv i 2 timmar)
Helger : 10-03/04 med pauser (Match en dag på helger där jag blir inaktiv några timmar)

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 26e Maj 2021.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp, var Trainee innan. Har god koll på commands men även utvecklats mer som person och rollspelare under min tid på Unive sen sist så tror att jag har mycket mer att visa denna gång som staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nope, där jag kan vara med och bidra kommer jag att ge allt för en positiv utveckling inom dess områden, spelar ingen roll vilket område jag kan få en plats i, jag anpassar mig och är flexibel och ser snabbt lösningar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka