Nekad Krizz | Medlem ansökning [Gabbe151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krizz

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? krizz0006

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2008

Berätta om din karaktär. Hej, min karaktär heter "Alawane Diego" och kommer ifrån mexico han är just nu 27 år gammal och han har stora intressen via motordrivna saker, alltså bilar crossar motorcyklar osv. han har alltid drömt om att bo i unive staden när han får tillräckligt med pengar att flyga ditt, just nu bor han i unive och flyttade in när han var 24 så han har varit i unive staden ett ganska bra tag han har skaffat en massa vänner han har varit gissla till ett butiksrån en gång och efter det har han varit med rädd och smartare om folk han hoppas dock att han blir godkänd och börja jobba på vianor eller mekonomen och spendera tid med hans flickvän på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion för båda parterna som är utvecklade. och min sociala rollspell nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du ska spela för att båda parterna i scenariot ska ha roligt oavsett. och att båda ska ha chans att vinna i scenariot.

Hur hittade du Unive? Server listan, youtube osv.

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig annars blir den nekad. (Lycka till)

Din medlemskap ansökan har nekats, tråd låst och flyttad till medlemskap ansökningar - arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka