Accepterad Krizz.1 | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krizz.1

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199072012238/

Ditt Hex-ID: steam:11000014243e7ce

Vad är din discord tagg? Kreez12

Vem var det som bannade dig? Fille

Bild på banmeddelande: image_2025-07-03_223024555.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen på unive valde att banna mig eftersom att jag var lite dum och omogen och la ut ett montage på servern vilket inte var okej på någon nivå alls och har svurit att aldrig göra det igen eftersom det är bara inte värt det i slut ändan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja asså jag blev utloggad ur mitt main discord konto sen så skickade jag till staffsen på mitt andra men fick inte något svar tillbaks av alla staffs så jag gjorde ett dumt beslut och la ut ett montage på servern ur min frustration vilket var jätte dumt beslut av mig och hatar mig själv för det jag gjorde och det kommer absolut inte att hända igen då jag har lärt mig att inte lägga ut montage osv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen är giltlig förutom "Aimbot" delen (vet inte direkt vad jag ska göra med mitt montage det är privat nu men vet inte om jag vill ta bort det eller inte eftersom det är ju bevis på att jag inte använder aimbot om det är vad ni tror liksom) Men aja jag la ut ett montage på servern och jag står straffet för det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta är nog min första ban på 2025 (tror jag ksk har fått en SVban detta år innan jag blev pbannad) Jag kommer ihåg att jag har blivit bannad innan för "lall (tror jag" samt så är jag positiv att jag har blivit bannad för suntförnuft eller powergaming.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag tycker att jag hade kunnat gjort annorlunda är att fortsätta att försöka fixa tillbaka mina roller men mitt tålamod flög ur rutan om man säger så och då la jag ut mitt montage och tänkte liksom "detta var mitt slut på unive då" men jag ångrade mig direkt efter och jag skulle göra vad som helst för att liksom kunna avbryta mina misstag om man säger så.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut jag har lärt mig att jag inte ska redigera/lägga upp montage på servern och bli mognare och bidra mer till Unive communityt och sluta hålla på som jag gör och bara bete mig det blir alltid bättre då.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du får en ny chans, vill inte så några problem från dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka