Nekad Kritan | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kritan

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014527934/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ed6c3be

Vad är din discord tagg? crota.1

Vem var det som bannade dig? Savage

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Unive moddar ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Helt ärligt vet jag exakt varför, jag kom tbx till unive efter en perma ban, sen när jag insåg efter ett tag att jag inte kunde bli medlem på en vecka efter perma ban, så blev jag uttråkad och tänkte helt fel. Jag bestämde mig för att gå in med en EXE fil för esp (wallhacks då) jag tänkte inte mycke på det eftersom att jag bara va en icke medlem som lallade, detta va riktigt dumt och jag vet inte varför jag gjorde det. Men så var det iallafall.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde bil med några vänner, märkte att jakoob10 speccade mig och sa det till grabben jag satt med, jag kände inte honom men jag var bara uttråkad och riktigt trött. Ledsen för detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig självklart, men jag hade ingen mod meny, bara en ESP fil. Men det gör ju självklart inte detta acceptabelt. Bannen var korrekt, men jag vill bara ha en till chans att bevisa att jag faktiskt kan RPa. Under mitt tidigare år som jag spelade fivem så har jag bara haft totalt 7 bans. Vilket inte direkt är så mycket om man jämför med andra. Hoppas ni kan förstå! :)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för t.ex no water osv. Vilket jag har tagit stor lärdom av. Och sen har jag också blivit bannad för t.ex powergaming och lall. Jag har också lärt mig från detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ens gått in med ESP. Men jag va bara icke medlem, och jag tänkte mig inte för. Så, allt jag ber om är en till chans

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Det är klart. Om jag kommer tillbaka så kommer jag börja rpa ordentligt utan lall, fusk eller andra negativa saker som stör rp nivån. Jag kommer förmodligen börja som polis och sen rpa mig upp och till slut donera för krim!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka