Accepterad Kritan | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kritan

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014527934/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:11000013ed6c3be

Vad är din discord tagg? crota.1

Vem var det som bannade dig? Sp0ky

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image_2024-10-23_181941495.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag begick ett strikt förbjudet regelbrott på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Yes, detta är vad som hände, jag hade fått tag i ett vapen, och tänkte att jag skulle ta revansch på ett gäng som hade kidnappat och skjutit mot mina vänner. När jag drog till deras gänghus så hittade jag tre pers på deras gård, utan att tänka efter så mycket så började jag skjuta med mitt nya vapen. Jag hade inte rollspelat på länge och tänkte inte så mycket. Men när jag ramlar, så bestämmer sig motparten för att försöka råna mig mitt i en aktiv skottlossning. Vilket är ganska sunt förnuft enligt mig, så jag tänker lite förhastat och combatloggade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel. Det tänker jag självklart erkänna, men jag ångrar mina beslut och vill börja rpa igen nu efter en rejäl paus från fivem. hoppas ni kan förstå mitt tankesätt. Det har nu gått ungefär en månad. Vilket jag har hört är den normala bantiden för clogg. Så en till chans hade uppskattats.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för t.ex mild fearrp, PWG och lall, sen en permaban för tredjepartsmjukvaror för ett par månader sedan, (alltså ett grafikpack). Men jag tog stor lärdom från dessa regelbrott och förbättrade min nivå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänka efter, helt enkelt. Att combatlogga där var dumt av mig och jag borde inte ha gjort det, men ni kanske kan förstå lite av hur jag tänker när motparten ska råna mig mitt i en aktiv skottlossning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart. Om jag blir unbannad kommer ni inte se någon combatlogging eller liknande från mig, kan jag lova.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka