Accepterad Kritan | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kritan

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014527934/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ed6c3be

Vad är din discord tagg? crota.1

Vem var det som bannade dig? Savage

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_2274.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Helt ärligt vet jag exakt varför, jag kom tbx till unive efter en perma ban, sen när jag insåg efter ett tag att jag inte kunde bli medlem på en vecka efter perma ban, så blev jag uttråkad och tänkte helt fel. Jag bestämde mig för att gå in med en EXE fil för esp (wallhacks då) jag tänkte inte mycke på det eftersom att jag bara va en icke medlem som lallade, detta va riktigt dumt och jag vet inte varför jag gjorde det. Men så var det iallafall. Jag hade dock aldrig gått till gränsen där jag hade moddat och förstört för servern. Jag ville bara ha lite kul och gjorde det på helt fel sätt. Men jag ångrar mig djupt och vill be om ursäkt för det jag gjort. Det var extremt omoget, men jag har ändrats som person. Hoppas ni förstår!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde bil med några vänner, märkte att någon speccade mig och sa det till grabben jag satt med, jag kände inte honom men jag var bara uttråkad och riktigt trött. Ledsen för detta. Jag ångrar mig verkligen. Jag vet inte direkt hur jag tänkte. Jag borde egentligen aldrig ens tänkt att ladda ner fusk, och VERKLIGEN inte använda det på unive. Nu har det gått 2 månader, och jag hoppas att ni kan tänka er ge mig en till chans att förbättra mitt beteende

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde hundra procent fel. Aldrig är fusk acceptabelt. Men jag tänkte bara inte på vad jag gjorde eftersom att jag var icke medlem och inte visste vad jag skulle göra. Men den var inte felaktig och jag kan lova att jag inte kommer köra esp någonsin igen om ni ger mig en till chans. Och Savage, innan du direkt nekar. Tänk gärna igenom detta. mina montage är också nere sedan länge sen och jag vill bara kunna starta om min rp. Hade varit schysst med en till chans! Men Savage, om du läser igenom detta, tänk gärna igenom innan du nekar. Du skrev på min förra överklagan att jag inte verkade bry mig eftersom att jag nyligen kom tbx från noprops bannen, men helt ärligt var jag bara trött på fivem och nu känner jag verkligen för att komma tillbaka och bevisa min RP förmåga utan allt lall/andra regelbrott. Om du bestämmer dig för att unbanna mig, så kan du gärna också specca mig för att se min förbättrade RP nivå. Jag kommer troligen börja rpa hos räddningstjänsten igen eftersom att jag känner folk där. Nu har det gått ca en månad sen min ban tror jag. Jag och Savage har pratat lite i pms angående detta och jag skulle säga att vi hade en mogen konversation :) Nu har det gått lite över 2 veckor sedan min senaste överklagan. Och jag hoppas att antingen du Savage, eller någon annan som besvarar denna kan förstå och ge mig en till chans. Annars förstår jag också!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad för mindre saker, som t.ex powergaming, mild fearrp precis när jag började och någon sv ban för typ hoppar på en cykel. Jag har också blivit perma bannad för att jag hade all day pack tidigare också.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha tänkt efter och inte ens laddat ner fusket eller använt det på unive. Eftersom att enligt mig är unive den enda bra servern som finns kvar och alla andra servrar är för det mesta bara lall/skjutningar. Igen så är jag riktigt ledsen, men jag vill komma tillbaka till RP efter en lång paus nu. Och det finns inte direkt någon bättre server att komma tbx till än Unive!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, detta kommer aldrig hända igen. Och jag kommer bara börja rpa fint utan lall, fusk eller andra regelbrott. Alla gör misstag. Men jag ber bara om en till chans. Och jag är riktigt ledsen för detta. Förlåt igen :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka