Nekad Kristoffer.. | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kristoffer..

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198365612638/

Ditt Hex-ID: 110000118291a5e

Vad är din discord tagg? kebabfat

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag gjorde regel brott hoppas att jag kan få en till chans

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och körde rs6an sen gick den sönder då jag krockade. Sen kommer en vit merca upp och frågar om jag vill ha lagning. Då tackar jag nej då jag inte vill ha lagning. Då hoppar föraren ut och riktar jag var redo på det då skjuter jag ner föraren och 2 andra. Men sista tog ner mig och tog mig i th. Sen så körde dem iväg med mig till något ställe i sandy och ber mig ta upp händerna medans någon lagar bilen och en bär sin döda kompis. Han säger upp med händerna. Då valde jag att göra något dumt och jag trycker på q så jag hoppar in i bagaget och sen ut och börjar skjuta. och dödar alla sen drar jag iväg och lämnar spelet 2 minuter senare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då fear rp är sant och bugg abuse är väll också sant. Men clogg är väll halft då jag var borta från scenariot men förstår att jag gjorde fel och borde ej ha loggat så tidigt. Men jag ska inte säga något det var jag som gjorde fel och det står jag vid. Jag skyller inte bort något då det är var bara jag som gjorde så det blev så här. Men jag hoppas att ni kan tro på mig och jag lovar att jag inte kommer rpa och förstöra scenarion så här igen. Det är något jag ej är stolt över och lovar att förbättras.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för jag slogs på gamla sjukhuset när jag var relativt ny och jag har lärt mig att inte slagits på allmäna platser då det är grovt suntförnuft för alla kameror och andra folk som kan se. Efter det har jag aldrig gjort det igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha bara hållt upp händerna och tagit det att dem kidnappade mig. Men var frustrerad i det ögonblicket då jag ej fattade varför dem kidnappade mig då jag inte haft problem med vagos och diablos förr. Jag var med twoshotz. Så fattade ej varför dem kidnappade mig men det hjälper inte mig att jag gjorde ett grovt fel som verkligen inte ska förekomma på unive då unive ska respentera en hög rp men bra och rolig rp och inte tråkig och dålig rp som jag använde mig av. Jag gjorde alltså detta då jag inte kunde ta att förlora ett scenario som jag ångrar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska ta att förlora scenarion och inte bara vinna scenarion det är dåligt då det ska vara bra rp för alla och inte ensidigt som jag gjorde i detta scenariot. Dem försökte göra ett roligt scenario och jag förstöde det för att göra det roligare för mig som jag inte kommer göra igen och det är inget man bör göra. Jag hoppas att ni kan ge mig en extra chans till Unive då. Det var dumt av mig att göra som jag gjorde och jag ångrar det men det är jag som har satt mig i denna situation och inget jag kan ta tillbaka. Utan jag får bara hoppas att ni kan förlåta mig och ge mig en extra chans in på denna servern

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka