Nekad kristofer | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kristofer

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? ost_macka

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2001

Berätta om din karaktär. Ben Ohlsson är född i Lund han är 23 år gammal och är väldigt snäll. När Ben var 7 år blev han mobbad av det coola kompisgänget. för att hans pappa hade cancer därför är Ben så snäll. Ben klarade skolan väldigt bra och fick höga betyg. Just nu jobbar Ben som byggare men i framtiden vill han jobba som bilförsäljare för att Ben har ett stort intresse av bilar när Ben var 13 så började han mecka bilar med sin morfar där ifrån har han fåt ett så stort intresse av bilar. Just nu kör Ben en Saab 900 Turbo Men han vill jätte gärna ha en Audi Rs6 som ska vara vit med MFF logan på taket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en bra och hög rollspels nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att båda patenterna i et scenario ska kunna vina

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst grundreglerna. VDM, RDM, COPBAIT, METAGAMING.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kollat på mycket RP på Twitch och Youtube och jag har varit medlem för något år sedan på denna servern

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är extremt snäll till dem omkring mig.

Nekad.
Anledning:
Utveckla dina svar

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka