kristofer
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin
Vad är ditt discord namn? Storebror_kanin123
Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Krister Stenberg och är född 1967. När Krister var liten så gick hans mamma bort. Då blev Krister jätte ledsen och inte gick till skolan för att han trodde han skulle bli mobbad för det eftersom att han blev mobbad innan. Krister har ett stort intresse utav bilar hans för att hans pappa hade en Dodge Camaro. Krister ville ha en riktigt snygg raggarbil när han blev vuxen men han kunde inte köpa en eftersom att han inte gick i skolan så fick han inget jobb så han inte fick pengar så han fick bo hos sin pappa Olof och hans bror Ove tills han fick ett jobb. När Krister hade fyllt 22 år så blev han utbildad byggare. 2009 köpte Krister sin första bil en Saab 900 turbo. 2019 dog Kristers pappa av en väldigt hemsk bil krock. Krister hade precis skaffat fru och 2 barn när han dog så Krister blev väldigt ledsen då också så att han också ville dö men han hade en jätte fin och snäll bror som hjälpte honom igenom allt. Så nu mår han bra. Krister är väldigt snäll och hjälpsam.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en en bra rp nivå
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för det är roligt inte bara för att vinna hela tiden och man ska kunna förlora scenario utan att man ska bli sur det ska vara rolig för båda parterna för det är meningen att de ska vara kul för alla.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst grundreglerna. VDM, RDM, COPBAIT, METAGAMING.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kollat på RP på Twitch och Youtube
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är snäll och omtänksam till dem i närheten
Vad är ditt discord namn? Storebror_kanin123
Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Krister Stenberg och är född 1967. När Krister var liten så gick hans mamma bort. Då blev Krister jätte ledsen och inte gick till skolan för att han trodde han skulle bli mobbad för det eftersom att han blev mobbad innan. Krister har ett stort intresse utav bilar hans för att hans pappa hade en Dodge Camaro. Krister ville ha en riktigt snygg raggarbil när han blev vuxen men han kunde inte köpa en eftersom att han inte gick i skolan så fick han inget jobb så han inte fick pengar så han fick bo hos sin pappa Olof och hans bror Ove tills han fick ett jobb. När Krister hade fyllt 22 år så blev han utbildad byggare. 2009 köpte Krister sin första bil en Saab 900 turbo. 2019 dog Kristers pappa av en väldigt hemsk bil krock. Krister hade precis skaffat fru och 2 barn när han dog så Krister blev väldigt ledsen då också så att han också ville dö men han hade en jätte fin och snäll bror som hjälpte honom igenom allt. Så nu mår han bra. Krister är väldigt snäll och hjälpsam.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en en bra rp nivå
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för det är roligt inte bara för att vinna hela tiden och man ska kunna förlora scenario utan att man ska bli sur det ska vara rolig för båda parterna för det är meningen att de ska vara kul för alla.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst grundreglerna. VDM, RDM, COPBAIT, METAGAMING.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kollat på RP på Twitch och Youtube
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är snäll och omtänksam till dem i närheten